Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:59:57 GMT

طرز تهیه پوره سیب زمینی با طعم خامه‌

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۱۸۱۴

طرز تهیه پوره سیب زمینی با طعم خامه‌

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛پوره سیب زمینی به خاطر بافت نرم، طعم لذیذ و در عین طرز تهیه ی آسونی که داره خیلی محبوبه و میتونه تکمیل کننده خیلی از غذاهای گوشتی و مرغی ما به عنوان منبع کربوهیدرات و انرژی دهنده باشه.

در این مطلب طرز تهیه یه پوره سیب زمینی لطیف و کرمی رو براتون میذارم که به خاطر داشتن خامه تو مواد اولیه اش خیلی خیلی لذیذ و خوشمزه است پیشنهاد میکنم حتما همراه استیک مرغ یا گوشت امتحانش کنین که حرف نداره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم برای تهیه پوره سیب زمینی خامه ای

۱ کیلو گرم سیب زمینی
۱/۴ پیمانه کره
۱/۲ پیمانه خامه صبحانه
۱/۴ پیمانه شیر
نمک و فلفل به مقدار لازم
روش تهیه پوره سیب زمینی خامه ای

مراحل تهیه پوره سیب زمینی خامه ای

1. برای تهیه پوره ی سیب زمینی ابتدا سیب زمینی هارو پوست بکنین و از وسط هم نصف کنین تا سریع تر بپزن.

روش تهیه پوره سیب زمینی خامه‌ای

2. حالا داخل یه قابلمه به مقدار کافی آب بریزین و سیب زمینی هارو داخلش بریزین و برای مدت تقریبا ۲۰ دقیقه سیب زمینی هارو بپزین تا نرم بشن و بپزن.

3. بعد سیب زمینی های پخته رو داخل آبکش بریزین تا آبشون کاملا بره.

4. حالا سیب زمینی هارو همون طور که داغ هستن داخل یه کاسه بریزین و کره های تکه شده رو هم اضافه کنین و با یه پوره کن دستی یا گوشتکوب سیب زمینی هارو پوره کنین تا نرم و یکنواخت بشن و کره هم آب بشه و به خوردشون بره.

5. حالا نوبت اضافه کردن خامه است بعد اضافه کردن خامه باز به پوره کردن و کوبیدن ادامه بدین تا پوره لطیف و یکنواخت بشه. نمک و فلفل هم در این مرحله اضافه کنین.

6. در نهایت کم کم شیر رو اضافه کرده و بکوبین تا به غلظت مورد علاقه تون برسین.

حالا پوره خوشمزه شما حاضره … نوش جون

منبع:وبسایت دونفره

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود

رحیم نیازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به مازاد تولید سیب زمینی، بخشی از محصول مورد نیاز در انبار‌ها دپو شده است که اتخاذ سیاست نادرست عوارض ۶۰ درصدی صادرات سیب زمینی می‌تواند آسیب جدی به تولید این محصول وارد کند.

او قیمت تمام شده هرکیلو سیب زمینی را ۱۲ تا ۱۳ هزارتومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هرکیلو سیب زمینی با نرخ ۷ تا ۹ هزارتومان از کشاورزان خریداری می‌شود، درحالیکه هزینه‌های بالای بذر، کارگری، آب و برق، حمل و نقل، دنباله بند‌های کشاورزی و تعمیرات ماشین آلات هیچ تناسبی با درآمد سیب زمینی کاران ندارد.

نیازی ادامه داد: با توجه به بحران منابع آبی و کمبود نقدینگی انتظار می‌رود که حمایت‌های لازم از بخش تولید صورت بگیرد چراکه دریافت عوارض ۶۰ درصدی صادرات راهکار تنظیم بازار نیست و برای استمرار صادرات و پایداری تولید هرچه سریع‌تر باید این عوارض حذف شود.

عضو هیئت مدیره انجمن سیب زمینی با بیان اینکه مشکلی در تولید سیب زمینی نداریم، افزود: بنابر آمار سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود که با احتساب سرانه مصرف، این رقم مازاد بر نیاز کشور است که باید در راستای تعادل بازار، تولید مازاد به بازار‌های هدف صادر شود.

او با بیان اینکه صادرات سیب زمینی راهکار تنظیم بازار داخل است، گفت: بنابر آمار طی ۵ سال اخیر به طور متوسط سالانه ۵۰۰ هزارتن سیب زمینی به بازار‌های هدف صادر می‌شود و در شرایط کنونی باید عوارض صادرات حذف شود تا مازاد تولید صادر شود، در غیراین صورت دلالان و کارخانه‌ها با سوء استفاده از شرایط بازار، قیمت‌ها را کاهش می‌دهند که این امر به زیان بخش تولید تمام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • آیا رژیم صهیونیستی به رفح حمله می‌کند؟
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود