Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور امشب تیم های فرش آرای مشهد و اهورای بهبهان در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند.

علی رستمی و بهمن جعفری گل های اول و دوم تیم فوتسال فرش آرا را در نیمه نخست وارد دروازه تیم میهمان کردند.

در نیمه دوم بازی هم مجید خزایی سومین گل تیم میزبان را به زیبایی به ثمر رساند و سجاد مسیحی نیز برای تیم اهورای بهبهان گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه فرش آرا فرصت های گلزنی بیشتری در این دیدار داشت اما با این برد با کسب سه امتیاز این بازی، 28 امتیازی شد و به رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد.

اهورای بهبهان هم فقط با کسب چهار امتیاز همچنان آخرین تیم از جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال کشور باقی ماند.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد 24 آبان با حفاری اهواز دیدار می کند و اهورای بهبهان نیز در همین روز برابر آذرخش بندرعباس به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال کشور فرش آرا بهبهان خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

قهرمان دوباره به لیگ برتر برگشت.

طرفداری | روباه‌ها به عنوان اولین تیم از چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس صعود کردند

لسترسیتی با توجه به شکست لیدزیونایتد مقابل کوئینز پارک رنجرز، پس از یک فصل بار دیگر به لیگ برتر بازگشت. لیدزیونایتد امشب و در هفته چهل و پنجم رقابت‌های چمپیونشیپ برابر کوئینز پارک رنجرز با نتیجه 4-0 شکست خورد تا بدین‌ترتیب لسترسیتی با یک بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر، پس از یک فصل باردیگر به لیگ برتر انگلستان برگردد.

لسترسیتی در این فصل صعود مقتدرانه‌ای به لیگ برتر انگلیس داشت. روباه‌ها با کسب 90 امتیاز از 44 بازی و با زدن بیشترین گل زده (86) و کمترین گل خورده (39) و بیشترین تفاضل گل (47) به لیگ برتر انگلیس برگشتند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو