Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر 330 میلیون ریالی یک کابین‌ساز متخلف در استان خبر داد. یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از محکومیت بیش از 330 میلیونی یک کابینت‌ساز متخلف در شهرستان بابل خبر داد.

وی افزود: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مبنی بر اخذ وجه اضافی دو کابینت‌ساز در این شهرستان، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران بیان کرد: رئیس شعبه هیات رسیدگی به تخلفات صنفی بابل پس از احضار متهمان و بررسی شواهد موجود، متخلفان را به استناد ماده 57 قانون نظام صنفی به مبلغ 167 میلیون و 120 هزار ریال در حق صندوق دولت و 163 میلیون و 560 هزار ریال در حق شاکی خصوصی محکوم کرد.

به گفته ملکی، این رأی در شعبه تجدیدنظر قطعی و لازم الاجرا شده است.

شایان ذکر است گران‌فروشی عبارت‌است از عرضه کالا یا خدمات به بهای بیش از نرخ‌های تعیین شده توسط مراجع رسمی به‌طور علی‌الحساب یا قطعی، عدم اجرای مقررات و ضوابط قیمت‌گذاری و انجام هر نوع اقدامات دیگر که منجر به افزایش بهای کالا یا خدمات برای خریدار شود.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج