Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:54:40 GMT

30 ثانیه ای سردردهای میگرنی را درمان کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۴۲۰۳

30 ثانیه ای سردردهای میگرنی را درمان کنید

رکنا: با این نسخه طبیعی میگرن را فورا درمان کنید.

 میگرن و سردردهای میگرنی برای برخی افراد بدترین کابوس زندگی است و صنعت داروسازی با کشف دارو ها راه حل های متعددی برای درمان این بیماری ناتوان کننده پیش روی بیماران گذاشته اما بسیاری از این داروها حاوی مواد شیمیایی خطرناک بوده و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال درمان های گیاهی میگرن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد مبتلا به میگرن سردردهای مکرری و شدیدی دارند که هنگام عود آن ها از شدت درد، عملکرد مغز تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و فرد مبتلا تنها به دنبال راهی برای خلاصی از شر دردها است.

در زمان حمله های میگرنی حساسیت شما به محیط اطراف و شرایط محیطی مانند نور افزایش پیدا کرده و با کوچکترین نور سردردها تشدید می شوند، افزون بر این استفراغ و تهوع با افزایش حساسیت حواس در اثر مواجه شدن با بو یا موارد اینچنینی نیز دیده می شود.

درمان میگرن به صبر و شکیبایی نیاز دارد، اغلب داروهای تجویزی فقط به عنوان یک تسکین دهنده موقت موثر بوده و در موارد زیادی به سلامتی Health شما آسیب رسانده و حتی موجب بروز اعتیاد نیز می شوند.

ما به شما توصیه می کنیم به جای استفاده از داروهای قاتل The Murderer درد به کمک نمک با کیفیت هیمالیا سر دردهای میگرنی خود را در نطفه خفه کنید.

این درمان طبیعی نه تنها دردهای شما را تسکین داده، بلکه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با بازگرداندن الکترولیت ها یک محیط قلیایی در بدن ایجاد می کند.

آب لیمو ترکیب موثر در درمان میگرن است که یک تاثیر باور نکردنی در قلیایی کردن بدن داشته و هنگام ترکیب با نمک صورتی هیمالیا اثر آن چندبرابر می شود.

مواد تشکیل دهنده درمان طبیعی میگرن:

½ قاشق چایخوری نمک صورتی هیمالیا

آب نصف لیمو

یک لیوان آب

آماده سازی:

شما باید آب لیمو و نمک را در یک لیوان آب ریخته و به هم بزنید، اکنون معجون درمان میگرن شما آماده است و با نوشیدن آن درعرض 30 ثانیه نشانه های بهبود را حس می کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری قاتل قهرمان پرورش اندام با شلیک 4 گلوله / در شهرکرد رخ داد +عکس مقتول خراب شدن اتوبوس بازیکنان کاشیما در مسیر استادیوم آزادی!+عکس دستور بن سلمان برای طلاق گرفتن بازیگر سعودی از همسر مشهورش! + عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد بازیگر زن معروف سینمای ایران درگذشت +عکس بتول 23 ساله و نازنین زهرا 18 ماهه در مشهد سلاخی شدند+ عکس قاتل و جزئیات قتل زن جوان در خیابان نفت تهران/ شوهر این زن اعتراف عجیبی دارد این پیک موتوری 3 پرس چلو گوشت را 3 میلیون تومان با مردی در تهران حساب کرد !+عکس اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند 4 زن زندانی فرشته را در سلول زندان تهران به قتل رساندند! / 2 قاتل اصلی هم در همان زندان کشته شدند! عکس / این دزد از ترس زنش شب ها در خانه می ماند +جزئیات سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سر پسر8 ساله اش را برید تا برای موتورش قربانی کند! / مرد تهرانی به پلیس چه گفت؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سلامتی Health قاتل The Murderer درمان توصیه طبیعی کابوس آب میگرن عکس فیلم ایران جوان روزنامه نجات زن خودرو مادر دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدحسین درخشانی در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند اظهار کرد: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 748347

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • محققان هشدار دادند؛ افزایش خطر میگرن با مصرف داروهای سوزش معده
  • داروهای سوزش معده خطر میگرن را افزایش می دهند
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!