Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تشکل ها و انجمن های صنفی حمل و نقل ظرفیت خوبی برای شناسایی و حل مشکلات رانندگان دارند و باید ازاین توانمندی بخوبی استفاده کنیم. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در دیدار با مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های حمل و نقل استان که در دادسرای قزوین صورت پذیرفت، گفت: در عصر حاضر، شبکه حمل ونقل در هر جامعه‌ای کلید رونق اقتصادی است و اهمیت ویژه‌ای دارد و اگر مورد توجه قرار نگیرد هزینه‌های زیادی به جامعه تحمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: توسعه بدون مشارکت شبکه حمل و نقل ممکن نمی‌شود و در این راستا حمایت دولت از این سیستم باید به صورت منطقی و مستمر صورت گیرد.
دادستان قزوین تصریح کرد: استان قزوین با قرار گرفتن در کریدور حمل ونقلی شمال، جنوب، غرب و شرق موقعیت خاصی دارد و قزوین یکی از استان‌های تاثیر گذار در صنعت حمل و نقل کشور هم محسوب می‌شود به همین دلیل توجه ویژه به این شبکه ضروری است.
این مقام قضایی استان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمت به تشکل‌های صنفی حمل و نقل باید تلاش بیشتری کنند تا رضایت فعالان این عرصه فراهم شود.
محمد قاسمی اظهارداشت: با نظارت بیشتر بر کار‌ها و شناسایی مشکلات می‌توانیم با کمک اعضا انجمن‌های صنفی بخشی از مطالبات و نیاز‌های رانندگان را پاسخگو باشیم و در تسهیل امور کمک کنیم.
وی اضافه کرد: بهره گیری از نظر کارشناسانه مسئولان تشکل‌های صنفی حمل ونقل در بخش برون شهری و درون شهری کالا و مسافر برای حل مشکلات این گروه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
در ادامه علی اکبر سیارمه مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های حمل و نقل استان قزوین گفت: ۹ درصد تولید ناخالص ملی در اختیار بخش حمل و نقل است لذا انتظار داریم مسئولان برای حل مشکلات فعالان این بخش توجه ویژه داشته باشند.
مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل استان قزوین افزود: این اتحادیه اولین تشکل حمل و نقلی و کارگری در کشور است که در استان قزوین به ثبت رسیده است و این ظرفیت می‌تواند در گره گشایی از مشکلات کمک موثری باشد.
همچنین علی عبداللهی رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری، سید رضا محمدی دبیر کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان و محمد حسین ولایی مدیرعامل تاکسیرانی شهر قزوین در خصوص مسائل و مشکلات صنف مربوط به خود گزارش‌هایی ارائه کردند و خواستار همراهی مسئولان در حل آن‌ها شدند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان قزوین شبکه حمل و نقل انجمن های صنفی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر؛ سردار حسین زارع کمالی ظهر یکشنبه در دیدار با محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور را با تاکید بر اینکه کشور درگیر جنگ مستقیم اقتصادی است مورد اشاره قرار داد و افزود: کارگران سردمداران این جنگ هستند.

وی با اشاره بر آمادگی سپاه و مجموعه بسیج استان در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: استعدادها و نخبه‌های فراوانی در جامعه کارگری استان وجود دارد که این استعداد نیاز به توجه، شناخته شدن و استفاده حداکثری از ظرفیت آن در جهش تولید است. جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است.

زارع کمالی همچنین بسیج کارگری و شکل گیری پایگاه مقاومت بسیج در واحدهای تولیدی را از ظرفیت‌هایی برشمرد که می‌توان در جهت ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کارگران مورد استفاده قرار داد.

وی توجه به حقوق و مزایای کارگران و رسیدگی به معیشت آنها را از اولویت‌های کارفرمایان برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید دغدغه‌هایی که برای یک کارفرما در حوزه تولید به وجود می آیند بکاهند و بیشترین فکر کارفرما استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه جهت تولید و در نتیجه رسیدگی بیشتر به معیشت کارگران باشد.

کد خبر 6091013

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد