Web Analytics Made Easy - Statcounter

به خبرگزاری برناازلرستان؛ در مسابقات پیاده روی شاهد و ایثارگر کشور خانم ها اشرف حسین وند همسر شهید علیرضا ناصری و کبری شاطری فرزند شهید عباسعلی شاطری از لرستان موفق به کسب مقام اول و دوم این دوره از مسابقات شدند.

گفتنی است؛ شهید علیرضا ناصری اول اسفند 1326، در روستای آب بید از توابع شهرستان خر م آباد به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان پاسدار و با سمت معاون تدارکات در جبهه حضور یافت و در سرپل ذهاب توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بر اثر اصابت ترکش به شکم و کمر، مجروح شد. بیست و دوم آذر 1367، در بیمارستان مصطفی خمینی تهران بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید.

شهید عباسعلی شاطری ششم تیر1308، در روستای کفراج از توابع شهرستان دلفان به دنیا آمد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. هفتم مهر 1366، در بوکان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به سینه و سر، شهید شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج بیمارستان پیاده روی معاون شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون نابینایان کم‌بینایان، دور برگشت رقابت‌های مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور با شرکت ۷ تیم و با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان کم‌بینایان و بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد .
بدین ترتیب با انجام ۴۲ بازی در مجموع رفت‌وبرگشت تیم اندیشه زرین اردبیل با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، مناطق نفت‌خیز جنوب با ۲۷ امتیاز دوم شد و درنا مازندران با ۲۶ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.
در این رقابت‌ها بهترین خط حمله با ۱۴۹ گل زده و بهترین خط دفاع با ۷۰ گل خورده به تیم اندیشه زرین اردبیل تعلق گرفت، ضمن اینکه مصطفی صادقی از تیم درنا مازندران با ۸۴ گل به‌عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.
تیم اندیشه زرین اردبیل با حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور، ضمن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر کشور را کسب کرد.



دیگر خبرها

  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان