Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه استانی نشریات دانشگاهی «نگاره دانشجویی ۱» به همت معاونت فرهنگی دانشگاه شهرکرد در این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت معاونت فرهنگی دانشگاه شهرکرد، نمایشگاه استانی نشریات دانشگاهی «نگاره دانشجویی ۱» در دانشگاه شهرکرد با حضور سعید کریمی، سرپرست دانشگاه شهرکرد و کرامت الله سعیدی، سرپرست  معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید کریمی، سرپرست دانشگاه شهرکرد ضمن بازدید ازغرفه‌های نشریات دانشجویی خطاب به آنان گفت: دانشجویان باید از تجربه برگزاری این جشنواره در جهت ارتقای سطح کیفی نشریات خود استفاده کنید.

سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: دانشگاه حمایت‌های مادی، معنوی و علمی خود را از طریق معاونت فرهنگی- اجتماعی از نشریات دانشجویی انجام می‌دهد.

مدیران و مسئولان نشریات دانشجویی نیز ضمن خوش آمدگویی و استقبال از حضور سرپرست دانشگاه شهرکرد به معرفی نشریه خود پرداخت و نظرات خود را به مسئولین انتقال دادند.

گفتنی است، در این نمایشگاه ۱۴ غرفه از نشریات دانشجویی سراسر استان چهار محال و بختیاری بر پا شده است  که به مدت ۳ روز علاقه مندان می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید می‌کنند.
لازم به ذکر است، بیش از ۵۰ نشریه از دانشگاه‌های مختلف استان در رسته‌های مختلف قرآنی، سیاسی، علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پایه، علوم پزشکی، فرهنگی اجتماعی، هنری، ادبی، صنفی و کشاورزی در این جشنواره حضور دارند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند