Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا -مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: 12 طرح ورزشی از محل هدایای وزارت نفت در شهرستان های گچساران و باشت احداث می شود.

سید محمد تقی علوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :از محل هدایای خاص وزارت نفت و با پیگیری های نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم اکنون هشت طرح عمرانی حوزه ورزش در شهرستان گچساران و چهار طرح دیگر در شهرستان باشت در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد:سالن ورزشی بانوان سرآبننیز با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون ریال ،سالن ورزشی بانوان ناصر آباد با اعتبار سه میلیارد ریال ،مجموعه ورزشی بانوان گچساران با یک میلیارد و 500 میلیون ریال ، زمین چمن بوستان باشت با اعتبار 2 میلیارد و 360 میلیون ریال ،زمین چمن کته باشت با اعتبار پنج میلیارد ریال،زمین چمن روستای بهره عنا باشت با اعتبار هشت میلیارد و 600 میلیون ریال و مجموعه استخر ورزشی بانوان باشت از مهمترین این طرح هاست.
علوی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تعدادی از طرح های ورزشی شهرستان های گچساران و باشت تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد.
وی تصریح کرد :در کهگیلویه و بویراحمد 27 پروژه ورزشی از محل هدایای خاص وزارت نفت در شهرها و مناطق محروم در دست احداث است.
27 طرح ورزشی در دولت یازدهم در شهرستان های گچساران و باشت بهره برداری شده است.
شهرستان های گچساران و باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد 12 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته و 150 هزار نفر جمعیت دارند.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش طرح هاي ورزشي باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت : در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات سهم دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری در مجموع ۵ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و به حساب روستا‌های دارای دهیاری و فاقد دهیاری واریز شده است. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه عنوان کرد: ۷۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت بوده که در سطح روستا‌های استان کرمانشاه توزیع شده است. 

خجسته اذعان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، به منظور محرومیت‌زدایی روستا‌های واجد شرایط در استان کرمانشاه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تخصص داده شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از محل بند الف ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، واریز‌های استان، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب روستا‌های دارای دهیاری واریز شده که در حوزه عمرانی هزینه شده است. 

وی افزود: از محل اعتبارات تبصره ۲، اعتبارات سوخت و بند (الف) ماده ۳۹، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های دارای دهیاری تخصیص پیدا کرده و ۷۳ میلیارد ریال در روستا‌های فاقد دهیاری توزیع شده است. 

خجسته با اشاره به عملکرد عمرانی دفتر روستایی استانداری کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۶ پروژه عمرانی با هزینه‌کرد بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و عمده پروژه‌ها در قالب آسفالت، جدول‌گذاری معابر، سنگ‌فرش و… بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد