Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- تیم فوتبال سردار بوکان در ادامه رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور برای کسب سه امتیاز خانگی فردا /دوشنبه/ به مصاف تیم شهرداری بم می‌رود.

رییس هیات فوتبال بوکان و عضو هیات مدیره باشگاه سردار بوکان روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون هیچ مصدومی در تیم وجود ندارد و همه بازیکنان از آمادگی کامل برای ارائه یک بازی خوب برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید شوکتی افزود: بعد از برگزاری بازی معوق تیم سردار مقابل تیم اهوازی، سیدداود سیدعباسی، سرمربی جدید به تیم ملحق شده و هدایت تیم را برعهده گرفته است.
وی اضافه کرد: تیم سردار با انگیزه ای دوچندان فردا برای کسب امتیاز کامل، مقابل شهرداری بم در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای بوکان به زمین خواهد رفت تا به ناکامی های این تیم در بازی های خانگی پایان دهد.
شوکتی با بیان اینکه قرارداد سیدعباسی نیز به امضا رسیده است، گفت: با حمایت هواداران پرشور سردار این تیم با تمام توان خود فردا مقابل شهرداری بم قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، در هفته نهم این رقابت ها در این گروه فردا دوشنبه استقلال اهواز با ایرانجوان بوشهر، شهرداری همدان با فولادنوین اهواز، مقاومت تهران با داماش گیلان، کاسپین قزوین با خوشه طلایی ساوه و چوکای تالش با اتحاد کامیاران بازی خواهند داشت.
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته 2كشوري بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز

ازهفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور، فردا ازساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز، میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود.

دور رفت را تیم استقلال با نتیجه ۲ برصفربه برتری رسیده بود.

درجدول رده بندی، تیم استقلال تهران با ۵۳ امتیاز، صدرنشین است وتیم تزاکتور هم با ۴۰ امتیاز، دررده چهارم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی