Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@21:28:49 GMT

سامانه سیماک در سیرجان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۷۲۶۷

سامانه سیماک در سیرجان راه اندازی می شود

جلسه عملیاتی سازی و بهره برداری از پروژه سیماک با حضور مدیر کل پست استان کرمان و جمعی از مسئولین مرتبط با این طرح در شهرستان سیرجان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛منصور مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان در این جلسه گفت: سامانه سیماک در واقع سامانه استعلام بین دستگاه های اجرایی است که به منظور ارائه خدمات به ارباب رجوع تدوین شده است و در همین زمینه یک دوره آموزشی نیز برای دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکی آبادی افزود: معاون عمرانی استاندار به عنوان متولی این پروژه در سراسر استان کار پیگیری را بر عهده دارد و در سیرجان در شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها اجرای این طرح آغاز شده است.

مدیرکل پست استان با اشاره به اینکه مقدمات اجرایی شدن این طرح در سیرجان فراهم شده است گفت: از این تاریخ استعلامات بین دستگاهی در سیرجان به صورت الکترونیک انجام می شود تا ضمن ارائه خدمت به ارباب رجوع در روند کار اداری آنان تسریع ایجاد شود.

وی افزود: شهرستان سیرجان در استان اولین شهری است که این طرح در آن اجرایی می‌شود و اداره پست به عنوان پشتیبان این طرح با ۲۸ نهاد مرتبط در طرح سیماک در ارتباط خواهد بود.

اکبری خاطرنشان کرد: این سامانه تحت وب عمل می کند و از آنجایی که مشخصات UTM ملک در سامانه سیماک ثبت می شود، بسیاری از مشکلات صدور پروانه و تعیین محدوده املاک رفع خواهد شد همچنین از اطلاعات موجود در سیستم های ادارات مرتبط پشتیبان گرفته می شود و اطلاعات به هیچ عنوان حذف نخواهد شد.

لازم بذکر است در پایان جلسه دستورالعمل طرح سیماک از سوی فرماندار سیرجان به ادارات حاضر در جلسه ابلاغ و به صورت رسمی این پروژه در سیرجان آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس