Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی که به سرقت از کیف پول نامزد دخترش اقدام می کرد آینده زندگی مشترک آن ها را در سراشیبی قرار داد.به گزارش بلاغ، مردی وقتی دامادش برای نامزدی پا در خانه اش می گذاشت شبانه به کیف پول او دستبرد می زد تا این که با برملا شدن این ماجرا کار به جای باریک و دادگاه کشیده شد. داماد عصبانی از دست پدر نامزدش گفت: با وجود مخالفت های خانواده ام  با دختر مورد علاقه ام ازدواج کردم و فکر نمی کردم کارمان همان ابتدا به مشکل بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر نامزدم معتاد و بی مسئولیت بود اما من به حرف هایی که پشت سرش زده می شد توجهی نمی کردم. شب هایی که  به خانه پدر همسرم می رفتم اصلاً تصور نمی کردم او به کیف پولم دستبرد بزند. هر بار می دیدم مقداری پول از کیف ام کم شده اما فکر می کردم نامزدم مثل دفعات قبل آن را برداشته و چیزی به من نگفته است. این ماجرا ادامه داشت تا این که یک شب که به دلیل تشنگی از خواب بیدار شدم و می خواستم به آشپزخانه بروم ناگهان با پدر نامزدم که داشت داخل کیف پولم را می گشت مواجه شدم و از تعجب فقط به او خیره شدم . پدر نامزدم بعد از رو شدن دستش با دستپاچگی به من گفت کیف پولم روی زمین افتاده بود و او قصد داشت آن را سر جایش بگذارد. بعد از دیدن این صحنه تازه متوجه کم شدن پول های کیف ام در این مدت  شدم و با عصبانیت و ابراز تاسف همان شب خانه پدر همسرم را  ترک کردم. پدر نامزدم اول هر چقدر سعی کرد قضیه را خاتمه دهد نتوانست و بعد از آن من را تهدید کرد اگر موضوع سرقت را پیش کسی بازگو کنم باید قید نامزدم را بزنم چون او اجازه نمی دهد به زندگی مشترک مان ادامه دهیم. چند روز بعد از این ماجرا با  کمک خانواده ام تصمیم گرفتم به دادگاه بیایم تا چاره ای برای خلاص شدن از این وضعیت و از شر پدر زن معتاد و سارقم رهایی پیدا کنم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره

به گزارش "ورزش سه"، این خبری است که وب‌سایت‌های کره‌ای در روزهای گذشته منتشر کرده‌اند؛ شنول، سرمربی تیم افسانه‌ای ترکیه در جام جهانی ۲۰۰۲، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی کره است. به‌جز او نام جسی مارچ، سرمربی سابق لایپزیش و لیدز یونایتد نیز شنیده می‌شود تا در جایگاه سرمربی تیم ملی کره قرار بگیرند.

مهم‌ترین افتخار گونش، مقام سومی جام جهانی با ترکیه در سال ۲۰۰۲ است. او همچنین در لیگ برتر فوتبال ترکیه ۷ عنوان قهرمانی دارد و ورزشگان ترابزون‌ اسپور نیز به نام او انتخاب شده است.

نکته جالب اینکه کره‌ای‌ها به بهانه‌های عجیب و غریب و مختلف یورگن کلینزمن را از هدایت این تیم کنار گذاشته و غرامت او را پرداخت کرده و حالا شاید سراغ مربی‌ای بروند که از همین حالا پیداست انتقادهای تندی علیه او مطرح خواهد شد، چراکه او در ظاهر مسن و کمی دور از فرم پذیرش یک چالش جدی مثل هدایت تیم ملی کره جنوبی با سطح توقعات بالا و بازیکنان شناخته‌شده بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش را ببینید
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!