Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- کروم اعلام که با عرضه کروم 71 به بازار و قرار گرفتن این برنامه در اختیار کاربران، در صورتی که یک وب‌سایت تبلیغاتی را منتشر کند که نامناسب و مبتنی بر فریب‌کاری باشد، آن تبلیغات مسدود خواهد شد.
گوگل قصد دارد که با عرضه کروم 71 به بازار، نبرد خود علیه وب‌سایت‌های ناشر تبلیغات فریب‌کارانه و نامناسب را آغاز نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کار کروم 71 این است که در صورتی که وب‌سایتی شروع به ارائه تبلیغات نامناسب کند، با سرعت تبلیغات مورد نظر حذف شود تا از نمایش آن تبلیغات به کاربران جلوگیری شود و از انتشار چنین تبلیغاتی در اینترنت ممانعت شود.

به گزارش ایتنا به نقل از ورج، تبلیغات نامناسب در اشکال مختلفی منتشر می‌شود ولی وجه اشتراک آنها این است که باعث ایجاد پیام‌های جعلی در سیستم می‌شوند و به صورت خودکار شما را به سمت و سویی هدایت می‌کنند که منجر به سرقت اطلاعات شخصی شما می‌شود.
 
لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که گوگل  از مرورگر خود برای این کار و پرداختن به این مسئله استفاده می‌کند.
در ژوئیه گذشته، کروم 68 از باز کردن زبانه‌ها یا پنجره‌های جدیدی که دارای پیشینه انتشار مطالب نامناسب بودند، جلوگیری می‌کرد.  
مطابق گزارش‌ها، برنامه‌ریزی‌های انجام شده به گونه‌ایست که در ماه دسامبر سال جاری میلادی کروم 71 به بازار عرضه شود.
این مرورگر به مدت 30 روز به مدیران سایت زمان می‌دهد که در صورتی که تجربه انتشار مطالب نامناسب از سایت خود داشته‌اند، این مطالب را پاک‌سازی کنند.
 
در صورتی که کروم نتواند تبلیغات نامناسب درون سایت را پیدا کند، تمامی تبلیغات سایت را مسدود خواهد کرد و اهمیتی به نامناسب بودن یا نبودن یا طبقه بندی آن تبلیغات نمی‌دهد.
شایان ذکر است که در صورتی که کاربران تمایل داشته باشند می‌توانند این قابلیت کروم را غیرفعال کنند ولی اکثریت کاربران تمام موارد را در حالت پیش‌فرض قرار می‌دهند و ترجیح می‌دهند که خود کروم موارد امنیتی را به بهترین شکل رعایت کند.
 
این کار باعث ایجاد یک انگیزه در سایت‌ها می‌شود تا بتوانند تبلیغات و مطالب نامناسب خود را بردارند تا مشمول اقدام کروم در مسدودسازی آن مطالب نشوند؛ زیرا این کار مسلما از ارزش سایت آنها کم خواهد کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل کروم تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اصغر بالسینی اظهار کرد: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶گرم است. دارندگان توجه داشته باشند که عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا(ع) است.

ایسنا نوشت:وی افزود: طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی(ع) و بارگاه امام رضا(ع) است؛ عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی یادآور شد: عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900614

دیگر خبرها

  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند