Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@02:15:08 GMT

باران برنامه‌های تیم ملی را به‌هم ریخت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۳۹۲۴

باران برنامه‌های تیم ملی را به‌هم ریخت

به علت بارش باران برنامه تمرینی امروز تیم ملی فوتبال دستخوش تغییرات شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال تمرین امروز تیم ملی قرار بود از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مرکز ملی فوتبال با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شود اما بارش باران برنامه‌های تمرینی تیم ملی را تغییر داد و بدین ترتیب ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تمرینات آماده‌سازی را برای بازی با ترینیداد و توباگو پشت سر خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که خبرنگاران رسانه‌های گروهی به مرکز پک مراجعه کردند، امیرحسین حسینی مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در جمع آنها حاضر شد و ضمن عذرخواهی از نمایندگان رسانه‌ها به خاطر تغییر در زمان برنامه تمرینی تیم ملی به آنها اعلام کرد که برای تمرین نوبت بعدازظهر اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داده که نمایندگان رسانه‌ها برای رفت و آمد در روز بارانی با مشکلاتی از قبیل ترافیک روبه‌رو هستند و این امید می‌رود که از این پس برای اطلاع‌رسانی تیم ملی در هوای زمستانی شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی در دیداری دوستانه به مصاف ترینیداد و توباگو خواهد رفت و ملی‌‌پوشان چند روز بعد و در ۲۹ آبان ماه در قطر با ونزوئلا دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باران در تمرین تیم ملی تمرین تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر باران بر سر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، لطفی افزود: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا ضمن تضعیف سامانه بارشی، گاهی افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و بارش پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به آخرین اجرای مدل‌ها امروز در برخی نقاط شهرستان‌های طبس، بشرویه ،فردوس، سرایان و زیرکوه  انتظار بارندگی را داریم .

کارشناس هواشناسی افزود:  به لحاظ دمایی نیز امروز و امشب افزایش نسبی دمای هوا را در منطقه پیش بینی می‌کنیم.

لطفی گفت: صبح امروز سردترین‌های استان بیرجند وسربیشه با کمینه دمای ۷درجه و روز گذشته گرمتربن نقطه استان ایستگاه بندان با بیشینه ۲۹ درجه گزارش شده است.

وی افزود: تغییرات دما در مرکز استان در گرمتربن ساعات دیروز ۲۲درجه سلسیوس ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور