Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مرکز جامع بیماران خاص سیستان و بلوچستان امروز /دوشنبه/ همزمان با 59 مرکز در سراسر کشور در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز جامع بیماران خاص سیستان و بلوچستان به حدود پنج هزار بیمار تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و ام اس خدمات ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر محمد هاشمی شهری افزود: بیماران خاص سیستان و بلوچستان می توانند از خدمات بخش های بستری، داروخانه ویژه، کلینیک فیزیوتراپی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، مشاوره ژنتیک برای تشخیص قبل از تولد بیمار تالاسمی و کلینیک فوق تخصصی خون، غدد، عفونی و قلب بهره مند شوند.
وی بیشترین بیماران خاص سیستان و بلوچستان را با سه هزار و 100 نفر مربوط به بیماری تالاسمی، هزار نفر هموفیلی و 800 نفر دیالیزی عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزایش کیفیت زندگی و سهولت دسترسی به امکانات درمانی را از جمله ویژگی های مرکز جامع سلامت عنوان کرد.
وی زیربنای مرکز جامع بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را 2هزار و 400 متر مربع عنوان کرد و افزود: برای راه اندازی و تجهیز این مرکز بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902909

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان