Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امروز اظهار داشت: هشتم آبان ماه یک مورد گروگان‌گیری دختر بچه‌ای ۶ ساله به پلیس شهرستان جیرفت اعلام شد که بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: با توجه به حضور و مخفی شدن گروگان‌گیران در شهر کرمان ماموران پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات تکمیلی و کار اطلاعاتی موفق شدند کمتر از دو هفته مخفیگاه مجرمان را شناسایی و طی عملیاتی پنج نفر را دستگیر کنند و این کودک خردسال را به آغوش خانواده بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در روند این ماجرا پدر و یکی از اقوام دیگر این دختر بچه نیز توسط همین افراد به گرو گرفته می‌شوند که آنان هم قبل از این از چنگ گروگان‌گیران آزاد شدند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر