Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"محمدرضا فداء" در این خصوص گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت آهن آلات و مصالح ساختمانی از ساختمانهای درحال ساخت در حاشیه شمالی شهر کرمان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

وی بیان داشت: در این راستا ماموران کلانتری 14در پی گشت زنی های هدفمند در نزدیکی صحنه سرقت های اخیر به یک نفر مشکوک و پس از دستگیری با توجه به ضد و نقیض بودن اظهاراتش، وی را به کلانتری منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فداء افزود: این متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس با مشاهده ادله و مستندات موجود به 12 فقره سرقت مصالح ساختمانی به اتفاق همدستش از ساختمان های در حال ساخت شهر کرمان اعتراف کرد و در ادامه همدست این سارق نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت برنا فقره کرمان آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند