Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر دوشنبه در دیدار سردار مؤمنی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه هر مشکلی باید ریشه‌یابی شود و از ریشه آن را رفع کرد، اظهار داشت: افغانستان بزرگ‌ترین تولید کننده مواد مخدر در جهان است و ما باید با قاطعیت و صریح با آنان بحث و گفت‌وگو کنیم تا این اندازه مواد تولید نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه نباید در برابر افغانستان نرمش نشان داد، گفت: افغانستان میدان تاخت و تاز سیاست‌های شوم آمریکا است و همین مسئله برای آمریکا مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

این استاد سطوح عالی حوزه عنوان کرد: نرمش افغانستان در برابر آمریکا موجب شد تا این اندازه بتواند مواد مخدر تولید شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر مهم و عبادت است، اظهار داشت: فعالان این حوزه می‌توانند از توزیع و تولید آن جلوگیری کنند و باید این کار را با قاطعیت انجام دهند.

آیت الله نوری همدانی خطاب به کارکنان ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: نمی‌شود فقط از مبارزه با مواد مخدر سخن گفت؛ شما می‌توانید به خوبی از اعتیاد جلوگیری کنید و در عمل نشان دهید.

وی تأکید کرد: سستی در این مسیر و توجه نکردن به ریشه مواد مخدر وضع موجود را به وجود آورده است.

این مرجع تقلید شیعیان افزود: هنگامی که از توانمندی‌های ایران همچون پرتاب موشک سخن گفته می‌شود پس ما توان برخورد قاطع با تولید و توزیع مواد مخدر را نیز داریم.

وی بیان کرد: ما باید با فقر و بیکاری نیز مبارزه کنیم مسئله‌ای که اسلام بر آن تأکید دارد.

کد خبر 4456266

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسین نوری همدانی مراجع تقلید قم مواد مخدر یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی گرگان شهرکرد راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج یاسوج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم