Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:38:08 GMT

بخش دیالیز بیمارستان چاراویماق تجهیز می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۸۶۳۵

بخش دیالیز بیمارستان چاراویماق تجهیز می شود

مراغه - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با پیگیری معاونت درمان این دانشگاه، بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان چاراویماق تجهیز و راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسین صومی روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان امیرالمومنین(ع) چاراویماق بر تسریع عملیات اجرایی ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان، دیالیز و LDR این بیمارستان تاکید کرد و افزود: سیاست وزارت بهداشت و درمان، ارتقا کیفیت خدمات و تجهیز بیمارستان هاست و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به طرح پانسیون پزشکان متخصص نیز اشاره کرد و گفت: نقشه پانسیون 6 واحده پزشکان متخصص این بیمارستان توسط مدیریت فنی تهیه و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
صومی همچنین از سرپرست شبکه بهداشت ودرمان چاراویماق خواست تا با تهیه زمین مناسب، نسبت به ساخت خانه بهداشت در روستاهای گویجه قلعه و قوجا کندی اقدام کند.
وی افزود: تکمیل پانسیون های پزشک و مامای مرکز بهداشتی و درمانی روستای آغزیات از دیگر برنامه هایی است که انتظار می رود با پیگیری های مسئولان شهرستانی و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان حل شود.
در این بازدید نوروزی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق نیز به مشکلات این بیمارستان اشاره و خواستار حمایت دانشگاه علوم پزشکی از این مجموعه و رفع کمبود پزشکان متخصص در آن شد.
شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت تجهيزات چاراويماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد

به کزارش تابناک، اعتماد آنلاین نوشت:  روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

 

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آن‌ها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

منبع: اعتماد آنلاین

دیگر خبرها

  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر