Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمامرکز البرز، مشعل پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس استان با حضور مسئولان کشوری در دبیرستان دخترانه فاطمه پزشکی مهرشهر روشن شد .

رئیس کمیته المپیک کشور در این مراسم  با اشاره به این که امروز روز زیبا و پرنشاطی برای البرز بود گفت : این المپیاد یک حرکت نمادین به منظور ایجاد نشاط و سلامت در بین دانش آموزان و نیز حضور در میادین ورزشی ملی و جهانی خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری افزود :49 دانش آموز در المپیک ورزشی جهانی حضور پیدا کردند که در بین 206 کشور شرکت کننده توانستیم رتبه هفتم را کسب کنیم و این آغاز بزرگی برای آموزش وپرورش است. 

 معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز گفت:این المپیاد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با شکوه تر از قبل اجرا خواهد شد.

حمیدی گفت: به منظور جهانی شدن طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای این طرح به سازمان های جهانی ارائه شده است .

علیزاده معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هم به مهم ترین هدف این المپیاد ایجاد فضای رقابتی سالم و کشف استعداد های ورزشی اشاره کرد و گفت :در این دوره تعداد 200 هزار دانش آموز البرزی حضور خواهند داشت که در طی یک سال تحصیلی در کنار رقابت های تحصیلی به رقابت ورزشی خواهند پرداخت .

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز المیپاد درون مدرسه ای ورزشی کمیته المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند