Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بانك مركزی، وزیر امور خارجه سابق آلمان به همراه اعضای هیئت تجاری انجمن خاورمیانه و دور آلمان(NUMOV) با رییس کل بانک مرکزی دیدار و درباره کانال مالی ایران و اروپا گفتگو کردند.

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تلاش های آمریکا نتواسته آنها را به هدف اصلی‌شان برساند، تصریح کرد که تدابیر لازم برای مقابله با این تحریم‌ها انجام شده است و در حال حاضر با برنامه ریزی لازم آثار منفی تحریم ها کنترل و اقدامات لازم برای توسعه تجارت با کشورهای هشت گانه و همسایگان در حال انجام است و انتظار می رود اتحادیه اروپا نیز هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی کانال مالی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه زیگمار گابریل وزیر خارجه سابق آلمان ضمن ابراز تاسف از بازگشت تحریم‌های آمریکا تاکید کرد که یکی از اهداف برجام، توسعه روابط سیاسی و اقتصادی اروپا با ایران است و آلمان همچنان به توسعه همکاری های اقتصادی با ایران علاقه دارد.

وی با ابراز امیدواری از ایجاد کانال مالی بین ایران و اروپا بیان داشت که هزاران شرکت کوچک و بزرگ آلمانی که هیچ تعاملی با آمریکا ندارند می توانند به راحتی با ایران به تبادلات تجاری بپردازند.

در ادامه این گفت وگوها طرفین ضمن بررسی جزئیات کانال مالی بین ایران و اروپا پیشنهاد کردند ادامه گفت وگوها در سطح کارشناسی و به منظور حل رسیدن به یک راه حل مشخص دنبال شود .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همتی بانک مرکزی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌

علی شعبانی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : از ۶ حوزه دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه، ۵ حوزه تعیین تکلیف و منتخبین معرفی شدند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه که سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، یک نفر در دور اول انتخابات توانست با کسب ۲۰ درصد آرای صحیح مأخوذه مستقیما به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رقابت حال حاضر چهار نفر از دواطلبان برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، تصریح کرد: افرادی (متولدین ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۵ به‌قبل) در دور دوم انتخابات می‌توانند رأی دهند که در دور اول در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه رأی داده باشند و یا در هیچ حوزه انتخابیه رأی نداده باشند.

وی در تفاوت انتخابات دور دوم با دور اول، گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برخلاف اول، انتخابات کاملا به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

شعبانی در خصوص تعداد شعب رأی و صندوق، گفت: ۶۴۵ شعبه اخذ رأی با یک‌هزار و ۹۰۰ صندوق الکترونیکی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای روز انتخابات آماده شده که ۵۴۵ حوزه از این تعداد شهری و ۱۰۰ حوزه در روستای است.

شعبانی از نیاز آموزش انتخابات الکترونیکی به کاربران و مردم سخن گفت و افزود: ۲ مرحله رزمایش و تمرینات میدانی انجام گرفته از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها، فضای مجازی و به صورت حضوری در دانشگاه‌ها و مکان‌ها شلوغ آموزش لازم در رابطه با نحوه رأی‌گیری توسط صندوق الکترونیکی ارائه شده است.

وی اضافه کرد: تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌ماه با چهار راهبرد مهم مدنظر مقام معظم رهبری «مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت» در حوزه انتخابیه کرمانشاه فراهم شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌