Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، خبرگزاری جمهوری عربی سوریه (سانا) روز گذشته اعلام کرد که در حمله هوایی ائتلاف ادعایی آمریکا علیه تروریستهای داعش به استان دیرالزور در شرق سوریه، بیش از ۶۰ غیرنظامی کشته و یا زخمی شده اند.
 
این خبرگزاری به نقل از منابع محلی اعلام کرد که در حمله این ائتلاف به روستای «الشعفاء» در شرق استان دیرالزور بیش از ۶۰ غیرنظامی کشته و زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
پیشتر نیز حمله هوایی این ائتلاف به شهر هاجین در استان دیرالزور سوریه جان دست کم ۱۵ غیرنظامی را گرفت. شبکه خبری اخباریه گزارش داد که اکثریت کشته شدگان زنان و کودکان بودند.
 
لازم به ذکر است که دولت قانونی سوریه در نامه ای خطاب به سازمان ملل متحد، ائتلاف ادعایی آمریکا را به نقض حقوق بین الملل و کشتار غیرنظامیان متهم و اعلام کرد که هدف واشنگتن از حضور در سوریه مبارزه با تروریسم نیست.
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، براساس اعلام عبدالمتین قانع، سخنگوی حکومت سرپرست طالبان، یورش یک فرد مسلح به مسجدی در غرب افغانستان ۶ کشته برجا گذاشت.

به گفته قانع یک فرد ناشناس با اسلحه گرم در مسجدی در منطقه «گذره» هرات، به روی نمازگزاران غیر نظامی آتش گشود. وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ۶ غیر نظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.

هرچند هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شاخه منطقه‌ای گروه تروریستی داعش عمده تهدید امنیتی در افغانستان محسوب شده و به طور دائم جوامع شیعه‌مذهب را هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 6092904

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه