Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:21:44 GMT

زندگینامه ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه گیلان جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۳۵۷۰

زندگینامه ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه گیلان جمع‌آوری شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از جمع‌آوری آثار ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه استان خبر داد و گفت: جمع‌آوری آثار رزمندگان روحانی گیلان به اتمام رسیده و آلبوم آن تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهید میرزاکوچک جنگلی و ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه گیلان با اشاره به برگزاری این یادواره در ۱۱ آذرماه سال جاری در رشت اظهار کرد: یادواره مذکور در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری یادواره شهدای روحانی گیلان با محوریت شرق، غرب و مرکزی استان اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای روحانی شرق گیلان با سخنرانی آیت الله فلاحتی در آستانه اشرفیه برگزار شده است. سی‌ام ماه جاری یادواره شهدای روحانی غرب گیلان با محوریت آیت الله بهجت در فومن برگزار می‌شود.

تسخیری از جمع‌آوری آثار ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه استان خبر داد و بیان کرد: جمع‌آوری آثار رزمندگان روحانی گیلان به اتمام رسیده و آلبوم آن تهیه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یادواره میرزاکوچک جنگلی و ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه گیلان  ساعت ۱۰ صبح روز ۱۱ آذرماه سال جاری  با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهدای طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی صبح امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان