Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:16:23 GMT

14 درصد مدارس شیروان استحکام ندارند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۳۶۴۲

14 درصد مدارس شیروان استحکام ندارند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: هم اکنون 14 درصد از مدارس شهرستان شیروان فاقد استحکام است که برای استحکام بخشی آنها باید چاره اندیشی کرد.

امین فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل 42 مدرسه با 172 کلاس درس در سطح شهر و روستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در سطح مدارس خراسان شمالی هم یکهزار و 223 کلاس درس فاقد استحکام است که استحکام بخشی آنها هم از محل اعتبارات ملی به تناسب شهرها انجام می شود.
فلاح افزود: همچنین 86 مدرسه در قالب 321 کلاس درس در شهرستان شیروان مستحکم و 140 مدرسه با 751 کلاس درس نیازمند مقاوم سازی هستند که به صورت جدی پیگیر تخصیص اعتبارات برای نوسازی و تجهیز مدارس هستیم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی با بیان اینکه توجه به توسعه فضاهای آموزشی، توسعه علم و دانش را به دنبال دارد گفت: باید فضای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان فراهم شود که این اداره کل بر ارتقای سطح استاندارد فضاهای آموزشی استان تاکید دارد و برنامه اولویت دار در سال تحصیلی خواهد بود.
هم اکنون 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
7186/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مدارس فاقد استحكام خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه

دریافت 69 MB

قاسم احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه در سال جاری اولین آزمون استخدامی در اسفندماه سال قبل برگزار شد، افزود: بیش از ۲۸ هزار نفر برای آموزگاری باید جذب کنیم و نتایج مرحله اول و چندبرابر ظرفیتی اعلام شده است.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار نفر به مرحله مصاحبه و معاینه و گزینش راه یافتند و کانون ارزیابان آماده شدند و این معلمان باید اول مهرماه در سر کلاس‌های درس حاضر باشند.

وی گفت: همچنین ۱۹ هزار معلم پرورشی، تربیتی، ورزش و سلامت نیز باید جذب شوند و سه برابر ظرفیت اعلام می‌شود و این دسته نیز باید اول مهرماه در سر کلاس‌ها حضور یابند.

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مجموع با طرح‌ها و آزمون‌های پیش روی بیش از ۱۰۰ هزار معلم جدید برای سال تحصیلی روانه کلاس‌های درس می‌شوند.

کد خبر 6097787

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند