Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعه دوم آذرماه، بامیلو برای چهارمین بار بزرگترین حراج جمعه سال را برگزار می‌کند. بامیلو به‌عنوان بنیان‌گذار حراج‌های اینترنتی در ایران، قصد دارد امسال این رویداد را در روز جمعه دوم آذرماه 1397 و تنها به مدت 24 ساعت برگزار کند.   به گزارش صدای ایران، بامیلو بزرگترین بازار اینترنتی ایران، با مشارکت بیش از 3هزار فروشنده و 100هزار کالا امسال آماده است تا  امکان خرید به‌صرفه را برای همه مردم ایران طی این حراج فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال با توجه به شرایط بازار و تنگنای برخی از فروشندگان برای ارائه برخی از کالاهای خاص، بامیلو سعی کرده است تا بیشتر لوازم ضروری مرتبط با سبد روزانه خانوار مثل مواد غذایی، مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی که خریداران در تهیه آنها در ماه‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بوده را بیش از پیش فراهم کند.
امسال نیز همانند سال‌های گذشته حراج 2 آذر بامیلو با حمایت بزرگترین اپراتور دیتای ایران ایرانسل  برگزار می‌شود تا همه کاربران ایرانی بتوانند به راحتی در این روز به صورت اینترنتی خرید کنند.
از دیگر همراهان بامیلو  درحراج 2 آذر سال 1397 می‌توان به باشگاه مشتریان بانک ملت و پات اشاره کرد. امسال حراج2آذر تنها در یک روز برگزار می‌شود و همه مردم می‌توانند از ساعت 24 روز پنجشنبه تا پایان روز کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های منحصربه‌فرد در بامیلو خریداری کنند. امسال برخی از کالاها با تخفیف‌های استثنایی به طور اختصاصی برای کاربران اپلیکیشن بامیلو در نظر گرفته شده است. همه کاربران اندروید و ios می‌توانند با مراجعه به کافه بازار و سیب اپ این اپلیکیشن را دانلود کنند.
 بامیلو برای نخستین بار 6 آذر 1394 این حراج را برگزار کرد که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت . 5 آذر 1395 بامیلو تمامی رکوردهای خود از جمله رکوردهای بازدید و فروش را شکست. سال گذشته در بازار اینترنتی بامیلو، بیش از 750.000 کالا به فروش رسید و نکته جالب اینکه  بیش از 80 درصد از کاربران در حراج سال گذشته نخستین خرید خود از بامیلو را همزمان با این حراج تجربه کردند.
سال 1396 برخی از کالاهای پرطرفدار مثل آی‌فون و پلی استیشن در کمتر از 3 ثانیه و برخی از پوشاک با تخفیف‌های 98درصدی در کمتر از 30 ثانیه خریداری شدند، همچنین عطرهای پرفروش در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسیدند.
تامین‌کنندگان بازار اینترنتی بامیلو امسال نیز کالاهای متنوعی شامل کالاهای ضروری مثل مواد غذایی، پوشک و برخی از لوازم الکترونیک پرمصرف را با تخفیف‌های قابل توجه عرضه خواهند کرد.
بازار اینترنتی بامیلو، به عنوان اولین و بزرگترین بازار اینترنتی کشور، فعالیت خود را از سال 1393 به صورت رسمی در ایران شروع کرد و طی این بازه زمانی، با همکاری بیش از 16هزار تامین کننده و ارائه بیش از 500هزار قلم کالا به مخاطبین،  تا کنون موفق به کسب سهم 35 درصدی در این بازار شده است. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به بامیلو مراجعه کنید

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بزرگترین حراج سال بزرگترین حراج سال بامیلو بامیلو حراج بامیلو حراج اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

او گفت: این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع یازدهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد. شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود