Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 تیم ملی فوتبال ایران از یک شنبه هفته جاری سومین  مرحله اردوی آماده سازی اش برای جام ملتهای 2019 امارات را آغاز کرد که در نخستین روز این اردو مهدی ترابی و روزبه چشمی، 2 بازیکن تیم ملی پاسخگوی اصحاب رسانه بودند.

با این وجود یک روز پس از این اتفاق زمانیکه خبرنگاران با حضور در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال ایران برای مصاحبه با شاگردان کارلوس کی روش آماده می شدند امیرحسین حسینی، مدیر رسانه تیم ملی اعلام کرد 3 بازیکن یعنی علیرضا بیرانوند، محمدرضا خانزاده و محمد حسین کنعانی زادگان به دلیل تصمیم جمعی تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی برای مصاحبه نکردن، از این اقدام صرف نظر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی بعد مشخص شد بسیاری از بازیکنان تیم ملی صفحه اینستاگرام خود را غیرفعال کرده و دستیاران کی روش هم با انتشار پستی به معنی خارج از دسترس در صفحه مجازی خود، در حال حاضر قصدی برای فعالیت در اینستاگرام ندارند.

مصاحبه نکردن بازیکنان در تمرین امروز(سه شنبه) تیم ملی هم تکرار شد و درحالیکه  نام کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و مهدی طارمی به همراه  اوسیانو داکروز به عنوان بازیکنان و مربی ای که باید در تمرین تیم ملی پاسخگوی اصحاب رسانه باشند مشخص شده بود اما آنها هم چنین کاری انجام ندادند تا این موضوع به یک حاشیه بزرگ برای تیم ملی تبدیل شود.

این رفتار بازیکنان و مربیان تیم ملی و حاضر نشدن کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی ایران و ترینیداد و توباگو به دلیل دلخوری آنها از بی توجهی مسئولان وزارت ورزش به تیم ملی در آستانه جام ملتهای آسیا است و می خواهند از این طریق به مسئولان یادآوری کنند که تیم ملی در فاصله 55 روز تا نخستین بازی اش در امارات مقابل یمن نیاز به حمایت بیشتر و نگاه ویژه تری دارد. البته در  راستای همین موضوع برخی رسانه ها و کانال های خبری اعلام کرده اند کی روش به اجبار از بازیکنانش خواسته است تا صفحات مجازی خود را غیرفعال کنند که یکی از مسئولان تیم ملی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد: هرچند کی روش  و دستیارانش تصمیم گرفته اند در شرایط فعلی با رسانه ها صحبت نکنند اما آنها به هیچ وجه از بازیکنان درخواستی برای مصاحبه نکردن با رسانه ها و غیرفعال کردن صفحه اینستاگرامشان نداشته اند و این اقدام به صورت خودجوش و در راستای حمایت از تصمیم سرمربی و مربیان تیم ملی انجام شده است. هر زمان بازیکنان بخواهند می توانند در اینستاگرام فعال شوند و با رسانه ها صحبت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.
وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید؛ خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت