Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مديرکل دفتر فني، حمل و نقل و ترافيک استانداري زنجان گفت: اولويت اساسي استان، با توجه به قانون بودجه سال جاري و برنامه ششم توسعه، تکميل طرح هاي نيمه تمام است.

اسرافيل نيازي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هم اکنون حدود يکهزار و 200 پروژه نيمه تمام در استان وجود دارد که براي تکميل و اتمام آنها به اعتبار قابل توجهي نياز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: يکهزار و 200 ميليارد تومان نيز مطالبه پيمانکاران اين استان بابت اجراي طرح ها در گذشته است، که پيگيري هاي لازم براي چگونگي پرداخت اين مبالغ در دست انجام است.
نيازي افزود: طرح هاي نيمه تمام استان، ملي، ملي-استاني و استاني را شامل مي شود و تا اتمام آنها هيچ پروژه جديدي تعريف نخواهد شد.
وي بيان کرد: ظرفيت هاي قانوني مندرج در قانون بودجه سال جاري در اين بخش لحاظ شده و به عنوان مثال در اين قانون و تبصره 19 آن، پيش بيني هايي براي استفاده و بهره مندي دستگاه هاي اجرايي از روش هاي واگذاري پروژه هاي عمراني به بخش خصوصي لحاظ شده است.
نيازي ادامه داد: اين استان در اجرا و اتمام طرح هاي ورزشي نيمه تمام به ويژه تکميل استخر شهرهاي هيدج و صائين قلعه نيز نگاه جدي داشته و تلاش مي شود طي سال آينده به بهره برداري برسد.
وي خاطرنشان کرد: پروژه هاي شاخص استان در سه سال گذشته آغاز شده و با توجه به وضعيت کنوني مسائل اقتصادي و توجه جدي مديران استاني مي توان کارهاي بزرگي را انجام داد.
9646/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید