Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@01:47:22 GMT

راکت های فلسطینی کار دست نتانیاهو داد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۶۱۵۲

خرداد: پس از حمله رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ کوبنده نیروهای مقاومت با راکت و شکست کنید آهنین با وساطت مصر، این رژیم آتش بس را پذیرفت و همین کار دست نتانیاهو داد. مخالفان نتانیاهو این اتفاق را یک شکست بزرگ می دانند و به او حمله کردند.
به گزارش خرداد به نقل از العالم، «رام بن بارک» معاون سابق موساد سه شنبه شب در واکنش به درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در وضعیت بدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رام بن باراک افزود: اسرائیل پس از پایان دور جدید درگیری ها با غزه در نقطه واقعا بدی است.
درهمین حال«تزیپی لیونی» رهبر مخالفان دولت صهیونیستی گفت: آتش بس در غزه یک شکست امنیتی بزرگ است و توانایی بازدارندگی اسرائیل را به شدت آسیب رساند.
پیشتر نیز هزاران شهرک نشین در جنوب سرزمینهای اشغالی علیه اعلام آتش بس میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند. 
شامگاه یکشنبه گروهی ازکماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی با خودرویی غیرنظامی واردمنطقه ای درشرق خان یونس شده و 'نوربرکه' از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام را ترور کردند.
پس از لو رفتن عملیات، نیروهای مقاوت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. به دنبال این جنایت، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از نظامیان این رژیم کرده و شرق خان‌ یونس را بمباران کردند تا این نیروها بتوانند عقب‌ نشینی کنند. در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان این ناآرامی ها تاکنون، 11 فلسطینی شهید و 9 تن دیگر زخمی شده و همچنین 2 صهیونیست کشته و بیش از 50 تن دیگر زخمی شدند.
جنگنده‌ های رژیم صهیونیستی در جریان حملات خود ساختمان شبکه ماهواره‌ای 'الاقصی' وابسته به جنبش حماس، مقر گارد ساحلی غزه، مقرهای عملیاتی نیروهای مقاومت و برخی منازل شهروندان غزه را بمباران کردند. 
در مقابل نیز گروه‌های مقاومت فلسطین شهرک‌ های موسوم به «غلاف غزه» را با ده‌ها موشک و خمپاره هدف قرار دادند. 
مقاومت تأکید کرده است درصورتی‌ که بمباران مناطق مسکونی غزه ادامه یابد، شهرک‌ های صهیونیست ‌نشین 'اسدود' و 'بئر السبع' را هدف قرار می دهد. 
در پی بروز تنش و تشدید درگیری مقامات بلندپایه برخی کشورها و جامعه جهانی خواستار خویشتن داری طرفین و توقف آتشباری مناطق مسکونی از سوی رژیم صهیونیستی شده اند و اقدامات خشونت بار تل آویو را محکوم کردند. برچسب ها: حمله ، رژیم صهیونیستی ، دولت ، غزه ، ماهواره ، مصر

منبع: خرداد

کلیدواژه: حمله رژیم صهیونیستی دولت غزه ماهواره مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی

مقاومت اسلامی در لبنان (حزب الله) برای دویست و چهارمین روز متوالی به هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در امتداد مرز لبنان و فلسطین ادامه می‌دهد.

براساس گزارش المیادین، حزب‌الله اعلام کرد که نیروهای آن سایت‌های «رویسات العام» و «السماقه» در تپه‌های کفر شوبا اشغالی لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داده و مستقیماً آنها را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگری از مقاومت آمده است که نیروهای مقاومت پایگاه البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده و مستقیماً به وی ضربه زدند.

هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله در پاسخ به حملات اشغالگران صهیونیستی به روستا‌های جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان در مجاورت مرز لبنان و فلسطین صورت می‌گیرد.

مقاومت امروز صحنه‌هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ تیپ گولانی در ارتش اشغالگر اسرائیل در شهرک المناره در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

این صحنه‌ها مقاومت را با استفاده از موشک‌های هدایت خمیده از نوع «الماس» نشان می‌داد که موشک‌های مدرنی هستند که برای اولین بار توسط مقاومت با تکیه بر هدایت تلویزیونی وارد نبرد کنونی شدند و از طریق حمله هوایی به هدف اصابت کردند.

پیش از این، مقاومت اعلام کرده بود که نیروهای این جنبش در ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی سایت رویسات العام در تپه‌های اشغالی کفر شوبا لبنان، کمین پیچیده‌ای را تدارک دیده‌اند که از طریق آن یک کاروان مکانیزه صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

از سویی دیگر روز یکشنبه، رسانه‌های صهیونیستی از شنیدن صدای انفجار در مناطق عکا و نهاریه خبر دادند. به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، اوایل امروز آژیر خطر در شمال مرز با لبنان به صدا درآمد.

 شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، دیروز شنبه، تأیید کرد که حمایت این جنبش از نوار غزه منجر به ممانعت از طرح‌های جنگی رژیم صهبونیستی در فلسطین و لبنان در حال حاضر و آینده شده است».

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد