Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@03:56:00 GMT

وقتیدردسر دست از سر کریم برنمی‌دارد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۱۸۴۲۵

پلیس فرانسه دو مرد و یک زن که گفته می‌شود با کریم بنزما در ارتباط هستند را در مورد یک فقره اخاذی از یک مدیر برنامه فوتبال به نام لئو دسوزا در شهر پاریس دستگیر کرد.

دسوزا ماه پیش ادعا کرد که در پایتخت فرانسه سه فرد برای ربودن و اخاذی از وی تلاش کرده‌اند و آن افراد از اطرافیان کریم بنزما بوده‌اند، هر چند که او از چنگ آنها گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سایت «لوپوئن» هم ادعا کرد که این سه نفر شامل دو مرد و یک زن هستند.

در همین راستا پرونده‌ای برای رسیدگی به شکایت وی به جریان افتاد و حالا پس از یک ماه سه شخص که مظنون به دست داشتن در این ماجرا هستند، دستگیر شده‌اند.

طبق ادعای دسوزا این افراد که از سمت بنزما مأمور شده‌ بودند طلب ۵۰ هزار یورویی او را وصول کنند، برای سوار کردن او به یک ون به زور متوسل شدند اما موفق به انجام این کار نشدند. او مدعی شده که این ۵۰ هزار یوروی، درماآمد بنزما از محل یک فعالیت تبلیغاتی در مراکش بوده که بنزما از او خواسته برایش از مراکش به فرانسه ببرد اما در گمرک فرودگاه مراکش مصادره شده هر چند که گماشته‌های بنزما حرف او را باور نکرده و به همین دلیل قصد داشتند او را بربایند تا تکلیف پول مفقود شده را مشخص کند.

با علنی شدن ماجرا در اواسط ماه اکتبر، سیلوین کورمیه، وکیل بنزما اعلام کرد کرد که شکایت‌نامه علیه دسوزا به جرم افشای اطلاعات محرمانه تنظیم کرده و اینکه قصد دارد شکایت دیگری هم از وی به جرم تهمت و افترا به بازیکن رئال مادرید تنظیم کند.

این نخستین باری نیست که بنزما درگیر مسائل جنایی و قضایی می‌شود. او چند سال پیش هم به تلاش برای اخاذی از هم‌تیمی سابقش متئو والبوئنا متهم شد، اتفاقی که باعث شد دیگر هرگز به تیم ملی فرانسه دعوت نشود، هر چند که بعدها از این اتهام تبرئه شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پایتخت گمرک مراکش پول جرم رئال مادرید تیم ملی آدم ربایی رئال مادرید کریم بنزما ستاره فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟

دانشگاه «ساینس پو» که مهم‌ترین دانشگاه مطالعات سیاسی این کشور محسوب می‌شود، روز گذشته و به دلیل گسترده شدن اعتراضات دانشجویان به رابطه این دانشگاه با رژیم صهیونیستی، تعطیل شد.

دریافت 33 MB

خبرنگار: امیر توانا / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو