Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ احمدعلی موهبتی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای مزیت‌های مطلقی است که سایر استان‌ها به آن نیاز دارند.

وی افزود: استفاده از مرز به عنوان فرصت و همچنین موضوع ترانزیت و بندر چابهار با توجه به مستثنی شدن این بندر از تحریم‌ها می‌تواند با مشارکت مردمی به ویژه بخش خصوصی نقش آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار جدید سیستان و بلوچستان در خصوص آخرین اخبار مربوط به سربازان ربوده شده پاسگاه مرزی میرجاوه نیز گفت: خبر‌های خوبی در راه است و امیدواریم این عزیزان در آینده نزدیک به آغوش خانواده بازگردند.

موهبتی همچنین افزود: رئیس جمهور گفتند هیچ محدودیتی برای به کارگیری نیرو‌های شایسته از هر قومیت ومذهبی وجود ندارد لذا انشاءالله با هم افزایی و همدلی و همراهی گروه‌های ذی نفوذ در استان از جمله نمایندگان، ​ائمه جمعه، سران طوایف و بزرگان، ​دانشگاهیان و فرهیختگان و جوانان و بانوان بتوانیم به توسعه استان و کشور کمک کنیم.

وی در خصوص میزان همراهی اش با سیاست‌های دولت نیز گفت: من در سال ۹۲ در ستاد آقای روحانی فعالیت داشتم، اما در سال ۹۶ فرماندار و مجری انتخابات بودم و نمی‌توانستم فعالیت داشته باشم و سابقه عملکردم در مسئولیت‌های پیشین نشان می‌دهد که چگونه کار می‌کنم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان برنامه مزیت ترانزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۱۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان