Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، درباره تهدید صریح فدراسیون فوتبال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد:مشکلات امروز قانونی فوتبال باید در گذشته توسط وزارت ورزش و جوانان حل می‌شد. هیچ قصوری در این باب متوجه مجلس نیست.
وی ادامه داد: وقتی وزارت ورزش هیچ همتی برای اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها انجام نداده است و اساسنامه فدراسیون فوتبال از نگاه مجلس همچنان آماتور و غیر حرفه‌ای است چگونه نهاد‌های بالادستی فوتبال باید باور کنند که ما حرفه‌ای هستیم و می‌توانیم در لیگ قهرمانان آسیا حرفه‌ای بازی کنیم یا در جام ملت‌ها و جام جهانی حرفه‌ای شرکت کنیم؟
نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود:مجلس به درستی می‌گوید هیچ نهادی تا به حال درخواست تغییر اساسنامه فدراسیون‌ها و به ویژه فدراسیون فوتبال را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باید از طریق وزارت ورزش انجام می‌گرفت که تاکنون انجام نشده و ریشه مشکلات امروز ما در کم کاری‌های دیروز است.
کفاشیان تصریح کرد:رییس و هیات رییسه فدراسیون در چند نامه قبلی و همین دیروز طی نامه‌ای به وزیر ورزش به عنوان بالاترین مرجع ورزشی که برای همه فدراسیون‌ها تعیین تکلیف کرده اند اعلام کردند هیچ مشکلی با هیچ قانونی ندارند و خاضعانه در خدمت ورزش کشور هستند همانطور که نتایج به دست آمده در سال‌های اخیر گواه این مدعاست. اکنون تنها وزارت ورزش است که باید مطابق بند یک اساسنامه فدراسیون که ۱۱ سال پیش به تایید دولت و فیفا رسید و کاملا این فدراسیون را نهادی غیردولتی و غیرعمومی تلقی کرده است نحوه اجرای این قانون را با توجه به مذاکره حضوری رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با وزیر وررش در تهران اعلام کند.
کفاشیان تصریح کرد:وظیفه رییس و هیات رییسه فدراسیون این است که برای تیم‌های ملی و همچنین نمایندگان آسیایی شامل؛ پرسپولیس، استقلال، سایپا و ذوب آهن در عرصه‌های بین المللی نهایت تلاش خود را، چون گذشته به کار بندند. به هر حال هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از تصمیم وزیر محترم ورزش و جوانان صادقانه و خاضعانه اقدام خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها