Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:59:30 GMT

رئیس هیات کوهنوردی استان سمنان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۲۱۲۱

رئیس هیات کوهنوردی استان سمنان انتخاب شد

سمنان - ایرنا - اسماعیل احمدیان چاشمی با کسب 13 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان روز چهارشنبه با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی کشور و محسن جهانشیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این انتخابات که علیرضا کریم و اسماعیل احمدیان چاشمی، 2 نامزد ریاست هیات بودند، اسماعیل احمدیان چاشمی‌ با کسب 13 رای از مجموع 16 رای رئیس هیات کوهنوردی استان سمنان شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست با اشاره ضرورت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در هیات ها، گفت: مشمولان این قانون ملزم به اجرای این قانون هستند و امکان شرکت در مجمع ورزشی برای آن ها میسر نیست.
محسن جهانشیر افزود: سکان‌ داران هیات های ورزشی تلاش ها را در راستای استفاده از ظرفیت ها و قابلیت ها افزایش دهند.
وی بیان کرد: حضور بانوان در ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی در استان سمنان باید بیش از پیش پررنگ شود.
جهانشیر به پرورش استعدادها و توسعه ورزش قهرمانی اشاره و تصریح کرد: هیات ها باید استعدادهای ورزشی را به خوبی پرورش دهند و همواره جانشین پروری برای قهرمانان ورزشی را مدنظر داشته باشند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان استان سمنان افزود: باید روند جایگزین سازی ورزشکاران در این استان اصلاح شود.
وی، به ضرورت اصلاح امور برای داشتن آینده بهتر در جامعه ورزشی استان اشاره و بیان کرد: در برخی مباحث ایراد از نظام مدیریتی مسوولان ورزشی است که باید زمینه ساز و ناظر بر اصلاح امور بودند.
جهانشیر با اشاره به برکناری یکی از نامزدهای انتخابات رئیس مجمع کوهنوردی استان سمنان، ابراز داشت: تلاش ها برای مرتفع سازی این مشکل قبل از برگزاری مجمع بی نتیجه ماند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان استان سمنان، ایراد را به اداره ورزش و جوانان وارد دانست و گفت: قبل از برگزاری مجمع به نامزد انتخاباتی که کنار گذاشته شد، باید به صورت مکتوب این مساله اعلام می شد.
نکته حایز اهمیت در مجمع انتخابانی امروز این بود که هادی ملاکاظمی به علت کارمند بودن از انتخابات قبل از برگزاری در دقایق پایانی محروم ماند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از 37 هزار و 219 ورزشکار سازمان‌ یافته دارد که حدود یک هزار و 100 نفر در کوهنوردی فعال هستند.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كوهنوردي انتخابات هيات جايگزيني قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی‌های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح‌ها و لوایح بگذارند. آن‌ها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی‌کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره‌های قبل دولت‌ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کار‌های اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند