Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: آموزش بسته‌های تکمیلی کارآفرینی و ایده پردازی را در مرکز شروع کرده‌ایم و از ایده‌های کارآفرین حمایت می‌کنیم. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، احمد خامسان ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد اشتغالزایی و کارآفرینی دانشجویی دانشگاه بیرجند اظهار داشت: مهارت آموزی و تشویق دانشجویان در دانشگاه بیرجند مدنظر است و آموزش بسته‌های تکمیلی کارآفرینی و ایده پردازی را در مرکز شروع کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه اگر دانشجویی ایده‌ای داشته باشد او را  حمایت می‌کنیم افزود: در این مرکز در زمینه سرمایه گذاری و   فروش کالاهای تولیدی دانشجویان نیز از آنها حمایت می‌شود. 

وی گفت: مقرر شده در کنار دروس تئوری پکیج شغلی و بنیاد حامیان کارگاه کارآفرینی اشتغال فعال شود.

خامسان با اشاره به اینکه مکان به صورت رایگان در اختیار دانشجویان مستعد قرار می‌گیرد ادامه داد: دانشجویان باید هزینه آب، برق و گاز را در کنار اجرای ایده خود پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه مشابه این سمن را در حاجی آباد و چهکند داریم که همین ایده‌های نوآورانه در آن اجرا می‌شود، افزود: هر چقدر طرح‌ها جدیدتر و گستردگی بیشتری داشته باشد مطمئناً متقاضی بیشتری خواهد داشت.

خامسان با اشاره به اینکه هر رشته‌ای که در آن خلاقیت باشد از آن حمایت می‌کنیم تاکید کرد: آرزوی دانشگاه است که دانشجو در کنار درس حرفه‌ای برای کسب درآمد داشته باشد تا هنگام تحصیل و پس از آن دغدغه درآمد نداشته باشد. 

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه با حمایت خیرین و اساتید دانشگاه در سه حوزه گلیم بافی، سنگ تراشی و قالیچه فعالیت را شروع کرده‌ایم افزود: آمادگی داریم در هر ایده‌ای از کارآفرین‌ها حمایت کنیم و هیچ محدودیتی نداریم. 

وی با بیان اینکه درهای دانشگاه به روی همه ارگانها و آحاد مردم باز است خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش آموزان با بازدید از محیط دانشگاه و آزمایشگاه رشته تحصیلی دانشگاهی را نه براساس نگاه جامعه بلکه براساس علاقه انتخاب کنند.

خامسان یادآور شد: دانشگاه بیرجند با سابقه 43 ساله و اساتید مطرح کشوری رتبه دوم کشور را دارد. 

جذب 50 درصد اعتبارات  اشتغالزایی در بخش کشاورزی استان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این جلسه عنوان کرد: پیگیر اشتغال در استان هستیم و از طرح‌ها و ایده‌ها حمایت می‌کنیم.

عباس رکنی بیان کرد: در بهمن 96 براساس تسهیلات پایدار ابلاغ شده 4 میلیارد جذب اعتبار شده و 22 جلسه کارگروه اشتغال داشته‌ایم که در کشور رکورددار بوده‌ایم. 

وی با اشاره به اینکه حاصل کار 142 میلیارد تومان جذب اعتبار استان بود افزود: در اوایل خرداد 183 میلیارد تومان انعقاد قرارداد انجام شده که رقم استان در این زمینه  118 میلیارد بوده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: بیش از 50 درصد اعتبارات در بخش کشاورزی بوده است و نیاز به تنوع در اشتغالزایی داریم.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم

رهبر انقلاب در دیدار روز گدشته با کارگران و کارآفرینان: در این جنگ اقتصادی‌ای که ما داریم، خطّ مقدّم و جبهه‌ی جلوییِ خط، متعلّق به کارگر و کارآفرین است؛ [نقش] اینها این است. ولی نظر من این قسمت قضیّه نبود؛ نظرم این است که شما که دارید با آمریکا مبارزه میکنید، قدر کار خودتان را بدانید؛ یعنی کارگر و کارآفرین در خطّ مقدّم این مبارزه هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است