Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@21:55:22 GMT

گروگانگیری یک دانش آموز در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۱۵۴

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کودکی 10ساله صبح چهارشنبه در شیراز گروگان گرفته شد که پس از سه ساعت عملیات تعقیب و گریز به صورت هوایی و زمینی گروگان گیران کمتر از سه ساعت دستگیر شدند.

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح چهارشنبه راس ساعت 7 و 45 دقیقه سه گروگانگیر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 سرویس مدرسه ای را در بلوار بعثت شیراز متوقف کردند و پسر بچه 10 ساله را به گروگان گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی که خود فرماندهی این عملیات را بطور مستقیم در دست داشت ادامه داد: بلافاصله پس از این رخداد،عملیات مهار را ماموران پلیس بصورت زمینی و هوایی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در کمتر از سه ساعت خودرو گروگان گیران در ایست و بازرسی شهرستان نی ریز(در 192 کیلومتری شرق شیراز) متوقف شد و هر سه آدم ربا دستگیر شدند و پسر بچه نیز آزاد شد.

گودرزی بیان کرد: پس از پایان این ماموریت کودک به همراه بالگرد به شیراز منتقل شد و هم اکنون این کودک صحیح و سالم در اختیار نیروهای انتظامی است.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: جزئیات این ماجرا و هدف گروگانگیران در حال بررسی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گروگانگیری شیراز آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن سه نفر در کانال آب رسانی اطراف مرودشت، ماموران انتظامی به همراه تیم امداد به محل حادثه اعزام شدند.
فرشید زینلی افزود:: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه پسر هشت و ۱۱ ساله در نزدیک کانال مشغول بازی بودند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط کردند.
فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان با کمک تیم امدادی از آب خارج شد از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی ، مراقب فرزندان خود باشند.

دیگر خبرها

  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت