Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-29@08:56:37 GMT

چرخش میلان از زلاتان به سوی بنزما

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۹۸۷

چرخش میلان از زلاتان به سوی بنزما

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - عملکرد درخشان بنزما در هفته های اخیر مورد توجه بوده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از گاتزتا دلواسپورت، تیم فنی باشگاه میلان در ماه های اخیر قصد داشت تا زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی لس آنجلس گلکسی را به سن سیرو بازگرداند اما آن ها اکنون امیدوار به جذب مهاجم فرانسوی رئال مادرید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد درخشان کریم بنزما به همراه رئال مادرید در هفته های اخیر از نگاه ها دور نمانده و به گزارش نشریه مطرح ایتالیایی آث میلان آماده ارائه پیشنهادی برای خارج کردن بنزما از مادرید است.

همان گونه که در بالا اشاره شد زلاتان اولویت اصلی روسونری برای تقویت خط حمله باشگاه بود اما تیم فنی میلان به این نتیجه رسیده که بنزما با توجه به سن کمترش گزینه بهتری برای پروژه جدید باشگاه خواهد بود.

برخی گزارش ها از علاقه تیم هایی نظیر پاریسن‌ژرمن و آرسنال به جذی بنزما خبر می‌دهند. با این حال به نظر نمی‌رسد که بنزما به این زودی ها سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

با توجه به دائمی شدن حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال و نقش چشمگیر بنزما زیر نظر سرمربی جدید، رئالی ها به این آسانی راضی به از دست دادن مهاجم خود نخواهند شد.

۷۷۱۲

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی لالیگا آث میلان کریم بنزما سانتیاگو سولاری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم