Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولان در شرایط کنونی تمام تمرکز خود را برای خرید هواپیماهای نو گذاشته اند و دیگر خرید هواپیماهای دست دوم در دستور کار نیست.

سیدابوالفضل موسوی بیوکی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به رویکرد جدید سازمان هواپیمایی کشوری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی، گفت: به طور حتم تمام کشورها و شرکت های تولیدکننده هواپیما به عنوان گزینه توسط سازمان هواپیمایی مورد بررسی قرار می گیرد تا از این طریق ناوگان هواپیمایی تجهیز و نوسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز بخش عمده ای از ناوگان حمل و نقل هوایی کشور دارای عمر بالا و فرسودگی است، از این رو دولت و وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به تکمیل خطوط هوایی اعم از مسافربری و باربری اقدام کنند.

آی آر جی چین، میتسوبیشی ژاپن و سوخو روسی گزینه‌های روی میز ایرلاین‌های ایرانی

وی با اشاره به برنامه ریزی و مذاکره دولت برای خرید هواپیما از شرکت آی آر جی چین، میتسوبیشی ژاپن و سوخو روسی، افزود: ناوگان هواپیمایی تاکنون از بلوک شرق تنها نسبت به خرید هواپیما از روسیه اقدام کرده بود، اما هواپیماهای روسی نتوانستند به خوبی امتحان خود را پس بدهند و خاطرات نامطلوبی درباره توپولف های دست دوم در اذهان مردم و مسئولان نقش بست.

دولت تمام تمرکز خود را برای خرید هواپیماهای نو گذاشته است

مسئولان در شرایط کنونی تمام تمرکز خود را برای خرید هواپیماهای نو گذاشته اند و دیگر خرید هواپیماهای دست دوم در دستور کار نیست، از این رو گزینه های مختلفی برای خرید هواپیما از جمله شرکت چینی، ژاپنی و حتی روسی مطرح است

موسوی بیوکی گفت: مسئولان در شرایط کنونی تمام تمرکز خود را برای خرید هواپیماهای نو گذاشته اند و دیگر خرید هواپیماهای دست دوم در دستور کار نیست، از این رو گزینه های مختلفی برای خرید هواپیما از جمله شرکت چینی، ژاپنی و حتی روسی مطرح است.

خرید هواپیما از ژاپنی ها در ازای پول فروش نفت

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در شرایط کنونی کشوری مانند ژاپن توسط آمریکا از تحریم های نفتی معاف شده است، حال می توان از این مسئله برای خرید و تهاتر استفاده کرده بود؛ به گونه ای که این کشور به جای پرداخت هزینه خرید نفت، به ایران، هواپیمای نو بفروشد، از این رو می توان به خوبی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور را نوسازی کرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: البته اولویت اصلی در خرید هواپیما، کیفیت آن است، از این رو مسئولان سازمان هواپیمایی باید تمام شرایط و اولویت ها برای خرید هواپیما را بررسی و طبق آن نسبت به مذاکره با کشورها اقدام کنند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت