Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی فرایندهای هرمنوتیک و فلسفه تاریخ در روزهای ۲۶ و ۲۷ مارس ۲۰۱۹ در مادرید برگزار می‌شود.

محور موضوعات کنفرانس شامل فلسفه تاریخ، تاریخ شناسی، تاریخنگاری، رویکرد هرمنوتیک به تاریخ، فلسفه مفهومی تاریخ، قوانین عمومی در تاریخ، عینیت تاریخی، تاریخ پیش از مدرن، تکامل گرایی اجتماعی، فلسفه متافیزیکی تاریخ، متافیزیک و تاریخ، هگل و نیروی ذهنی، کانت و ایده برای یک تاریخ جهانی، مارکس و نظریه تغییر اجتماعی، تحلیل میشل فوکو از گفتمان تاریخی و سیاسی، تاریخ و آموزش ؛ داستان و تاریخ و تاریخ و علیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به آدرس https://waset.org/apply/۲۰۱۹/۰۳/madrid/ICHAPHH?step=۲ در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال چپکیده آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/۲۰۱۹/۰۳/madrid/ICHAPHH مراجعه گردد.

کد خبر 4458498 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسپانیا فلسفه هرمنوتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حجاج زیارت حج تمتع از کردستان هزار و ۱۴۵ نفر هستند که در قالب ۱۰ کاروان شامل ۹ کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشییع سامان یافته‌اند.

رییس سازمان حج و زیارت کردستان بیان کرد: از شهر سنندج تعداد ۳۶۰ نفر در قالب ۳ کاروان، از شهر بانه تعداد ۲۶۰ نفر در قالب ۲ کاروان، از شهر مریوان تعداد ۲۱۵ نفر و در قالب۲ کاروان و از شهر بیجار یک کاروان ۹۵ نفره عازم حج تمتع امسال خواهند شد.

وی اظهار کرد: از شهر سقز هم ۲ کاروان با تعداد ۲۱۵ نفر به زیارت حج تمتع مشرف می‌شوند.

رییس سازمان حج و زیارت کردستان ادامه داد: تاریخ اعزام‌ها هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی اعزام‌های استان کردستان احتمالاً از تاریخ ۸ خرداد آغاز خواهد شد.

شیرزادی گفت: همایش هفته حج هم در تاریخ ۲۰ اردیبهشت و با حضور ۳ کاروان سنندج و حضور تقریبی ۶۰۰ نفر در مجتمع فجر سنندج برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: درباره معاینات زائران برای حضور در حج امسال هم مقدمات حج از چندین ماه قبل شروع شده و معاینات زائران هم طبق روال گذشته در مراکز پزشکی جمعیت هلال احمر انجام شد.

وی اذعان کرد: زائران در حال حاضر در حال سپری کردن آموزش‌های شرعی و احکامی هستند.

کد خبر 6093944

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس پورعابدینی
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود