Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه در سطح استان تمام ساختمان‌های مرکز تجمع جمعیت برای ایمن‌سازی شناسایی و لیست شود، گفت: در حال حاضر در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی ۵۵ پایگاه اورژانس در استان فعال است. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حبیب معصومی ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان همدان با اشاره به اینکه در تمامی ایام سال به ویژه در پاییز و زمستان در حوزه بهداشت و درمان بیمارستانی و اورژانس پیش بیمارستانی آمادگی کامل وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی 55 پایگاه اورژانس در استان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای این پایگاه‌ها سعی شده است مطابق سال‌های گذشته برق و آب اضطراری و امکانات موردنیاز تهیه و در اختیار پایگاه‌ها قرار گیرد.

معصومی با بیان اینکه برای پیشگیری از بحران باید تمام ساختمان‌های مرکز تجمع جمعیت، استان شناسایی و لیست شوند گفت: تیم نظارت موظف‌اند بر اساس سازه‌ای امنیت را در بخش دولتی شامل مدارس، پاساژ‌ها و ساختمان پزشکان که بیش از 100 هزار نفر جمعیت در آن مکان‌ها رفت‌وآمد دارند ایجاد کنند.

273 واحد مرغداری و دامداری در استان همدان مجهز به سیستم گازرسانی شده‌اند

رئیس اداره بحران و مخاطرات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با اشاره به اقدامات پیشگیرانه این سازمان در زمان بحران اظهار داشت: 273 واحد مرغداری و دامداری استان مجهز به سیستم گازرسانی شده‌اند.

وی ارسال پیامک برای ذخیره‌سازی سوخت به بهره‌برداران توسط مدیریت بحران جهاد کشاورزی را از دیگر اقدامات بیان کرد و افزود: هم‌اکنون 2 هزار و 588 تن ذرت، بیش از یک‌هزار و 700 تن جو و 605 تن سویای در همدان ذخیره شده است.

احد ظفری با تأکید بر اینکه بیش از 13 هزار هکتار از گلخانه‌ها در مواجهه با بحران بیمه شده‌اند، تصریح کرد: ذخیره‌سازی سوخت برای صنایع تبدیلی و فرآوری لبنی با توجه به نزدیکی فصل سرما انجام شده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند