Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@16:39:07 GMT

آمریکا در حال حاضر روبه‌زوال است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۹۹۲

آمریکا در حال حاضر روبه‌زوال است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به یاوه‌گویی‌های رژیم آل‌سعود علیه کشورمان گفت: پاسخ‌های انقلاب اسلامی در مقابل این رژیم عمدتاً غیررسانه‌ای و غیرعلنی و به‌صورت چراغ‌خاموش، مخفی اما دردناک برای آن‌هاست.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار جعفری در پاسخ به این سوال که بهترین پاسخ به عهدشکنی‌های آمریکا چیست تأکید کرد: بر اساس اقرار مسئولان و کارشناسان آمریکایی، آمریکا در حال حاضر روبه‌زوال است؛ آمریکایی‌ها به حربه‌های مختلفی برای سرنگونی انقلاب اسلامی متوسل شده‌اند اما تمامی آن‌ها ناکارآمد بوده و به نتیجه نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر آن‌ها به حربه‌های تحریمی به‌عنوان آخرین ابزار خود برای فشار بر ایران متوسل شده‌اند که این حربه نیز به‌مانند تهدید، جنگ ۸ ساله، تحریم‌های فرهنگی و سیاسی، ناامنی‌های به وجود آورده شده به شکست منجر خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تهدیدهای دشمنان در عرصه‌های مختلف ادامه دارد با این حال آن‌ها به‌شدت از تحریم نظامی و جنگ علیه ایران پرهیز می‌کنند چراکه این اقدام آن‌ها به ضرر خودشان است.

وی بیان کرد: تجربه ۴۰ سال انقلاب اسلامی که به برکت خونه شهیدان به‌دست‌آمده نشان می‌دهد مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ما است لذا باید همه ما به‌ویژه مسئولان گوش‌های خود را بازکرده تا بتوانند رسالت شهیدان و پیام‌رسانی‌ها آن‌ها بشنوند.

جعفری تأکید کرد: تحریم‌های دشمن توخالی و پوشالی است و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند که این نکته در شکست‌های پی‌درپی آن‌ها در برنامه‌ریزی‌هایشان مشهود است و تحلیل‌های مقامات آمریکایی نوید شکست حربه تحریم علیه ایران را می‌دهد.

حضور نیروهای ایران در سوریه به‌عنوان نیروهای حافظ صلح

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور نیروهای ایرانی در سوریه بیان کرد: تمامی کسانی که در سوریه حضور دارند به‌صورت داوطلبانه حاضر شده‌اند و بیشتر حضورشان مستشاری است.

این مسئول اعلام کرد: با توجه به مذاکرات صلحی که در حال انجام است دولت سوریه از ایران درخواست کرده تا یگان‌هایی را به‌عنوان حافظان صلح در منطقه اِدلب و شمال‌غرب حلب سازمان‌دهی کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سوریه درگیری وجود ندارد و قرار است نیروهای به‌صورت محدود در این منطقه به‌عنوان نیروهای حافظ صلح مستقر شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به یاوه‌گویی‌های رژیم آل‌سعود علیه کشورمان عنوان کرد: علت این یاوه‌گویی‌ها این است که رژیم آل‌سعود از مجموع حرکات جمهوری اسلامی در منطقه به‌شدت ناراحت است چراکه این حرکات موجب مقاومت و بیداری ملت‌های منطقه شده است.

وی اشاره کرد: آل‌سعود از توفیقات ایران در منطقه به‌ویژه سوریه، عراق و لبنان به‌شدت بهم ریخته و با حرکات انفعالی خود می‌خواهد واکنش خود را نشان دهد با این حال پاسخ‌های انقلاب اسلامی در مقابل این رژیم عمدتاً غیررسانه‌ای و غیرعلنی و به‌صورت چراغ‌خاموش، مخفی اما دردناک برای آن‌هاست.

جعفری در پایان تأکید کرد: دولت عربستان و دولت‌های مرتجع منطقه پاسخ بسیاری از یاوه‌گویی‌های خود را دریافت کردند و برخی را نیز به زودی دریافت خواهند کرد، این پاسخ‌ها که گاه قابلیت رسانه‌ای شدن ندارد به‌شدت آن‌ها را می‌سوزاند و موجبات ناراحتی هرچه‌بیشتر آن‌ها را فراهم می‌کند.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: امریکا زوال سپاه خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

کد خبر 6091241

دیگر خبرها

  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود