Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:09:52 GMT

12 ملوان از مرگ حتمی در آبهای خلیج فارس نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۲۹۷

12 ملوان از مرگ حتمی در آبهای خلیج فارس نجات یافتند

بوشهر-ایرنا-مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 12 نفر سرنشین یک شناور باری در خلیج فارس حوالی آب های منطقه پارس جنوبی از خطر غرق شدن نجات یافتند.

سیاوش ارجمندزاده پنجشنبه شب در تشریح جزئیات این سانحه دریایی در گفت وگو با ایرنا افزود: عصر امروز یک فروند یدک کش با ملیت ایرانی که از سکوی پاسارگاد 100 به مقصد جزیره کیش در حرکت بود در فاصله 30 مایلی عسلویه به علت از کار افتادن موتور از کنترل خارج شده و از ادامه مسیر بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این شناور حوالی ساعت 14:50 دقیقه امروز اعلام اضطرار کرد و شناور ناجی 18 و یدک کش فتح المبین پس از اعزام به موقعیت، موفق شدند در ساعت 17:10 دقیقه سرنشیان شناور یاد شده را نجات و شناور مضطر را یدک و به عسلویه منتقل کنند.
ارجمندزاده با اشاره به اینکه شرایط جوی در زمان بروز سانحه نامساعد اعلام شده بود، اظهار داشت: شناور ناجی18، افراد نجات یافته را حوالی ساعت 19 امشب در بندر عسلویه به ساحل رساند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: وضعیت سلامتی نجات یافتگان رضایت بخش گزارش شده است.
ارجمندزاده ادامه داد: در این ارتباط به فرماندهان و خدمه شناورها توصیه می شود ماشین آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور را پیش از انجام سفر دریایی کنترل کنند تا در زمان بروز سانحه احتمالی، دچار بحران نشوند.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی شناور خلیج فارس دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق