Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرواسی با درخشش غیرمنتظره یدوای در آخرین ثانیه‌ها به گل پیروزی بخش رسید و حالا با انگیزه بی نهایت به ومبلی می‌رود.

طرفداری - تیم‌های کرواسی و اسپانیا از ساعت 23:15 به مصاف هم رفتند که در پایان

مشخصات بازی

روز و تاریخ: پنج شنبه، 24 آبان 97 برابر با 15 نوامبر 2018

تورنمنت: لیگ ملت‌های اروپا - مرحله گروهی

گلزنان و دقایق: کراماریچ (54)، یدفای (69)/ سبایوس (56)، راموس (77)

گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

بازی با شوت پریشیچ که به تیر عمودی دروازه دخیا برخورد کرد، شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرواسی بهتر بازی می‌کرد و تا دقیقه 20 چند شوت به سمت دروازه اسپانیا زد که البته ثمری نداشت. خط میانی اسپانیا و مدافعان این تیم اشتباهات زیادی انجام می‌دادند و به همین خاطر لاروخا تحت فشار بود. بازی برای دقایق قابل تاملی تنها در میانه میدان دنبال شد و خطری روی دو دروازه ایجاد نشد. خطرناک ترین موقعیت اسپانیا در دقیقه 45 روی شوت ایسکو ایجاد شد که کالینیچ آن را دفع کرد. نیمه اول مطابق انتظار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم را اسپانیا بهتر شروع کرد و سعی در حمله داشت اما روی یک اشتباه در خط دفاعی، گل اول را از حریف دریافت کرد. کراماریچ با فرصت طلبی کرواسی را پیش انداخت. اما طولی نکشید که اسپانیا روی یک حرکت تیمی زیبا گل مساوی را توسط سبایوس به ثمر رساند. اسپانیا پس از این گل بازی را در اختیار داشت و موقعیت‌های بسیار خوبی را هم خلق کرد که ایسکو، آسپاس و آسنسیو آنها را از دست دادند تا اینکه کرواسی آنها را مجازات کرد و یدفای گل دوم را به ثمر رساند. کرواسی این شانس را داشت که توسط ربیچ به گل سوم هم برسد اما او نتوانست دخیا را مغلوب کند. اسپانیا هجومی‌تر شد و می‌توانست توسط موراتا به گل مساوی برسد که او در عین ناباوری نتوانست دروازه تقریبا خالی را باز کند. از واکنش عالی کالینیچ روی صحنه قبل از آن نشان داد هم نباید به سادگی گذشت. نهایتا اسپانیا روی خلاقیت سوسو و ضربه سر موراتا به یک پنالتی رسید که راموس آن را به گل تبدیل کرد. مساوی به نوعی برای اسپانیا بدتر از باخت است چون اگر انگلیس، کرواسی حذف شده را ببرد، به دلیل گل زده بیشتر در مصاف با اسپانیا، به فینال صعود خواهد کرد.

شرح گل‌ها

کرواسی 1-0 اسپانیا | سرجی روبرتو توپ را لو داد. توپ پس از برخورد به سر پریشیچ بین راموس و دخیا فرود آمد. ناهماهنگی میان این دو بازیکن باعث شد کراماریچ به راحتی صاحب توپ شده و در مصافی تک به تک گلزنی کند.

کرواسی 1-1 اسپانیا | سبایوس (56) | اینیگو مارتینز توپ را گرفت، به سبایوس پاس داد. حرکت تیمی زیبای اسپانیا با پاس آسپاس به ایسکو و ایسکو به خود سبایوس و ضربه آرام او به وسط دروازه به گلی زیبا تبدیل شد.

کرواسی 2-1 اسپانیا | یدفای (69) | ارسال مودریچ از سمت راست به نقطه کور خط دفاعی اسپانیا را یدفای پیش کشیده در حالی که هیچ کس او را یارگیری نکرده بود، به راحتی با یک ضربه سر وارد دروازه کرد.

کرواسی 2-2 اسپانیا | سرخیو راموس (77) | پنالتی را راموس برخلاف جهت حرکت کالینیچ وارد دروازه کرد.

ویدئوی خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ووشو کرواسی با همراهی مربی اهل چهارمحال و بختیاری خود در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ تاریخ‌سازی کرد.

این مسابقات در شهر استکهلم در کشور سوئد با رقابت بیش از ۵۰۰ ورزشکار از ۳۳ کشور قاره اروپا برگزار شد.

شاگردان حبیب بهمنی توانستند به یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز دست پیدا کنند.

کد خبر 6098060

دیگر خبرها

  • رویس: کسی به تیر دروازه‌های پی‌اس‌جی اهمیت نمی‌دهد!
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!