Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سردار محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجویان بسیجی اصفهان، اظهار کرد: در انقلاب بولشویکی روسیه لنین توصیه کرده بود انقلاب به دست استالین نیفتد، اما دقیقاً انقلابی که قرار بود عدالت بیاورد به دست استالینی افتاد که از او به‌عنوان جنایتکار جنگی نامبرده می‌شود.

وی با بیان این‌که بعد از استالین، حزب کمونیست از استالین اعلام برائت کرد، بیان کرد: بعد از مائو نیز حکومت کمونیستی چین به دست جدی‌ترین مخالف مائو افتاد، انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین تغییرات را به وجود آورد، در ایران نیز پیش از انقلاب اسلامی، سایر انقلاب‌ها مانند جنبش مشروطه، پادشاهان بدتری بر سرکار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عظمت انقلاب اسلامی آن است که دو ابرقدرت را ساقط کرده است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که انقلاب اسلامی در چهل‌سالگی خود و زیر شدیدترین تحریم‌ها و تهدیدها، باصلابت هر چه تمام پیش می‌رود، عظمت انقلاب اسلامی آن است که دو ابرقدرت را از ابرقدرتی ساقط کرده است، اما برخی می‌خواهند این عظمت را با مسائلی، چون گرانی ارزیابی کنند.

نقدی با بیان این‌که در دوره اشکانی و ساسانی اختلاف طبقاتی و ظلم به مردم به شدت زیاد بود، مطرح کرد: مردمی که در برابر جنایات این پادشاهان ایستادگی می‌کردند قتل‌عام می‌شدند، انوشیروان که از او به نام عادل نام می‌برند در یک روز ۸۰ هزار مخالف خود را گردن زد، این ظلم‌ها باعث شد تا ساسانیان با آن ارتش و تجهیزات از اعراب پیاده‌سوار شکست خوردند.

وی با بیان این‌که در دوره‌های پس از اسلام نیز خوارزمشاهیان با فشار و ظلم به مردم باعث شدند تا مردم در مقابل حمله چنگیز مغول خون‌خوار مقاومت نکند و شکست بخورد، تأکید کرد: این روند ظلم به مردم در همه حکومت‌های پادشاهی ادامه داشت تا زمان جنگ اول جهانی نیز که مردم از ظلم و استبداد رضاخانی خسته بودند در مقابل حمله متفقین ایستادگی نکردند، کشتن بی‌گناهان نشان از ضعف و بزدلی رضاخان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برآیند حکومت هخامنشیان و سایر حکومت‌های پادشاهی ایران، حکومت اجنبی‌ها و بیگانگان بر کشور بود، چند هزار سال نهضت‌های آزادی‌بخشی ایران شکست خورد، اما انقلاب اسلامی در یک نمونه از اقدامات خود مردم را از سیطره حکومت استبدادی و دیکتاتوری نجات داد، ولی‌فقیه امر خدا را اجرا می‌کند و این فرصت را برای مردم فراهم کرد تا رییس‌جمهور، مجلس، وزیر، قانون و ... را خود انتخاب کنند.

اگر در انتخاب مسئولینتوجبه به آموزه های امام ورهبری نمی‌کنیم انقلاب را خدشه دار نکنیم

وی با بیان این‌که در زمان انتخابات به اشرافی‌ترین نامزد‌ها رأی می‌دهیم و با مشکلات فعلی انتظار داریم مسؤولانی که انتخاب کردیم، مشکلمان را حل کنند، بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی در حکومت پهلوی آزادی فحشا بود، اما آزادی منطق و بیان نبود، امروز این آزادی بیان است و مردم در انتخابات آزادی را می‌بینند، مردم‌سالاری، استقلال و آزادی انقلاب اسلامی در دنیا نمونه است، حال اگر با انتخاب اشتباه مشکلاتی ایجاد کردیم نباید انقلاب را خدشه دار کنیم.

نقدی با بیان این‌که بانوانی که زمانی حتی سواد خواندن و نوشتن نداشتند در انقلاب اسلامی در عرصه علمی، ورزشی و فرهنگی پیشرفت‌های چشمگیر داشتند، تنها در سال ۹۶ بیش از ۱۱ برابر کل دوران پهلوی، عناوین مختلف کتاب چاپ‌شده است، در مسابقه پیشرفت دنیا، ایرانی ها همچون زنان ورزشکار ما توانسته اند از بیشتر کشورهای دنیا رو به جلو حرکت کنند. متوسط عمر مردم در انقلاب اسلامی ۲۱ سال افزایش داشته است، ایران در حوزه سلامت ۷۹ درجه ارتقا داشته است، با وجود همه تحریم‌ها و کاهش فروش نفت نسبت به دوره پهلوی و افزایش جمعیت ایران، وضع اقتصادی بهتری داریم.

آمریکا حتی نمی‌تواند آتش جنگل‌های خود را خاموش کند چگونه برخی از سایه جنگ حرف می‌زنند؟

وی با بیان این‌که در دوره پهلوی تولید معنایی نداشت، یادآوری کرد: با وجود همه انتقادات به خودروی ایرانی، اما ایران رتبه ۲۰ جهانی دارد، رتبه اقتصادی ایران در دنیا عدد ۱۸ است، سازمان فائو اعلام کرده است مصرف متوسط کالری در ایران به‌اندازه مصرف کالری یک ورزشکار است، پیشرفت‌های علمی، صنعتی، ورزشی، هنری و فرهنگی در دنیا بی‌نظیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده مبارک برای جامعه بشری است، امروز از رئیس‌جمهور آمریکا با سنگ استقبال می‌شود، انقلاب اسلامی دنیا را بیدار کرده است، آمریکا امروز زورش به بورکینافاسو هم نمی‌رسد، هر روز بر بدهی خارجی آمریکا افزوده می‌شود، آمریکا حتی نمی‌تواند آتش جنگل‌های خود را خاموش کند چگونه برخی از سایه جنگ حرف می‌زنند؟ قدرت آمریکا افول کرده است و حتی هم‌پیمانان آمریکا هم به ریش آمریکا می‌خندند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است

امام جمعه موقت تهران گفت: آن چیزی که دشمنان برای جوانان تدارک دیدند، فضای مجازی آلوده است که آغاز به کار آن در آمریکا زده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امروز -شنبه پانزدهم اردیبهشت- در مراسم شهادت امام صادق (ع) در سالن حضرت زهرا (س) سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) اظهار کرد: امروز تکلیف ما حفظ نظام اسلامی است که با حضور در صحنه محقق می‌شود و تمام مشکلات با این حضور حل شده و می‌شود.

وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ که به تعبیر فرماندهان آن هشت ماه به اندازه هشت سال جنگ بود، در نهایت این فتنه با حضور بصیرانه و تکلیف‌مدارانه مردم عزیز و با شعار حماسی «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده» سرکوب شد.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز گرانی‌ها بخشی از فتنه دشمن است و امروز در حال جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم. دشمنان مشکلات اقتصادی را ایجاد کردند تا مردم خسته شوند و صحنه حضور را ترک کنند.

خاتمی ادامه داد: اما این مشکلات نتوانست حضور مردم را در صحنه‌های حساس انقلاب کمرنگ کند. در ۲۲ بهمن با تمام این مشکلات راهپیمایی از ده تا پنجاه درصد بیش از سال‌های قبل بود؛ چرا که مردم احساس تکلیف کردند.

وی دشمن می‌خواست نظام را از بین ببرد، اما مردم تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پای این نظام ایستاده‌اند و به ندای رهبرشان لبیک جانانه گفتند. مردم از دین و از آرمان انقلابی خود دست برنمی‌دارند و اینجا ایران خانه اهل بیت است.

عضو فقهای شورای نگهبان با یادآوری اینکه بعد از قرن‌ها پرچم الله‌اکبر، توحید و اهل بیت در این کشور بلند شده، گفت: همچنان که امروز در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و یا در هر مناسبت دینی مردم ثابت کردند که زیر پرچم اهل بیت (ع) هستند. بدانید امروز تکلیف ماندن در صحنه و دفاع از نظام مقدس اسلامی است

خاتمی با اشاره به اهمیت دشمن‌شناسی یادآور شد: بدانید که دشمن کیست و چه هدفی را می‌خواهد دنبال کند. دشمن برای جوانان، بانوان و عموم مردم یک برنامه دارد و آن برنامه این است که مردم را مأیوس کند تا از انقلاب کنار بکشند.

وی افزود: مردم از انقلاب کنار نکشیدند و نمی‌کشند. بی تردید بی‌حجابی نقشه و برنامه‌ای است که دشمن برای بانوان طراحی کرده و می‌خواهد با بی‌حجابی هویت بانوان ایرانی، پوشش، حیا و عفت بانوی ایرانی را از بین ببرد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ولایت فقیه، حجاب و نظام را از بین ببرد، گفت: این موضوع را شما بانوان حزب اللهی برای بانوانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند با زبان خوش بگویید تا بدانند که نقشه و توطئه دشمن چیست و امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف است. امروز صحبت از نصیحت و این نکته است که برخی از لجن بی هویتی بیرون بیایند.

خاتمی ادامه داد: آن چیزی که دشمنان برای جوانان تدارک دیدند، فضای مجازی آلوده است که آغاز به کار آن در آمریکا زده شده است. شارژ فضای مجازی دست آمریکا و بیگانگان است و این فضا برای براندازی انقلاب راه‌اندازی شده است. اهمیت این فضا و سو استفاده دشمن از این فضا را برای جوانان تشریح کنیم.

کد خبر 750542

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است