Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@23:00:03 GMT

دیدار وزرای فرهنگ ایران و روسیه+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۰۵۲

دیدار وزرای فرهنگ ایران و روسیه+عکس

رکنا: «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با «ولادیمیر مدینسکی» همتای روسی خود دیدار کرد.

به نقل بخش رسانه‌ای سفارت ایران در مسکو «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای شرکت در همایش بین المللی فرهنگی سن پترزبورگ شرکت کرده است، پس از شرکت در مراسم افتتاحیه این همایش، با «ولادیمیر مدینسکی» همتای روسی خود در موزه مردم شناسی دیدار و ضمن بررسی همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه فرهنگی، تعاملات بوجود آمده میان دو کشور را سازنده و رو به رشد خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی ضمن تقدیر از مساعدت دولت روسیه برای برگزاری هفته فرهنگی ایران در این کشور اظهار امیدواری کرد که هفته فرهنگی روسیه در ایران سال آینده برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت طرفین در نمایشگاه‌های کتاب به عنوان مهمان ویژه، دریچه‌ای برای ارتباطات دو کشور توصیف کرد و برگزاری هفته‌های فرهنگی را تکمیل کننده راه‌های شناخت مردم دو کشور از یکدیگر دانست.

«ولادیمیر مدینسکی» وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه نیز در این دیدار از آمادگی کشورش برای گسترش روز افزون روابط با ایران سخن گفت.

وی با اشاره به برگزاری هفته ایران در شهر‌های مسکو و اوفای روسیه ابراز امیدواری کرد که روسیه هم سال آینده هفته فرهنگی خود را در تهران و یکی دیگر از شهر‌های بزرگ ایران برپا کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم این زن با خاکستر جسد شوهرش زیورآلات درست کرد !+عکس علت مرگ نوربخش و تاج الدینی در تصادف وحشتناک+ فیلم و عکس دیده نشده اعتراف زن جوان به قتل عام 9 دختر و پسر ! + عکس قاتل و 3 مرد همدستش ورود به این جزیره برای آقایان ممنوع است! + تصاویر این مرد با تیپ زنانه در فروشگاه های زنجیره ای دزدی می کرد +عکس خودنمایی پکفا پیشرفته ترین جنگنده روسیه در آسمان + فیلم کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایران و روسیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عکس سازنده مردم عکس فیلم ایران اعدام رئیس حادثه تهران ارز دختر آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا

حسین امیرعبداللهیان در اولین ملاقات خود در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی با همتای مصری خود دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، وزیر امور خارجه کشورمان پیش از آغاز رسمی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با سامح شکری وزیر خارجه مصر دیدار کرد.

ایران و مصر در جریان جنگ غزه تماس های خود را افزایش داده اند.

دیدار رئیس جمهور ایران با عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر در ریاض و ملاقات امیرعبداللهیان با سامح شکری در ژنو و نیویورک بخشی از هماهنگی های تهران و قاهره در چند ماه گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا دیدار کردند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا
  • ببینید | دیدار وزرای خارجه ایران و مصر