Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@03:23:17 GMT

جهانگیری: نوربخش عاشق مستضعفین بود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۴۲۸

جهانگیری: نوربخش عاشق مستضعفین بود

به گزارش جهان نيوز، اسحاق جهانگیری در مراسم تشییع پیکران دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت:‌ دو مدیر ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در حادثه‌ای  جان خود را از دست دادند.

وی گفت: دکتر نوربخش که عمر پرخیر و برکت‌شان به عنوان یک پزشک متعهد، مردم‌دوست، خدمتگزار، تا آخرین لحظه در خدمت مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: نوربخش عاشق مستضعفین بود و عاشق بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی بود.

وی گفت: نوربخش یک لحظه در انجام مسئولیت خود کوتاهی نکرد و تا آخر هم جان خود را فدا کرد.

جهانگیری گفت: عبدالرحمن تاج‌الدین نیز از نیروهای خدوم و خدمتگزار بود و نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی، کارگری دلسوز،  زجرکشیده و دارای خانواده بسیار شریفی در استان اصفهان بود.

وی گفت: تاج‌الدین نیز در مسیر خدمت به محرومین جان خود را از دست داد.

جهانگیری گفت:‌ به خانواده‌های شریف این دو عزیز و مردم تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم راه نورانی خدمت به مردم همچنان ادامه داشته باشد ان‌شاءالله.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد

ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم از نکاتی است که باید همواره مد نظر مسؤولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

ماموستا فایق رستمی امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدجامع شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است. جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن، هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

وی بیان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

او خدمت عام‌المنفعه به دور از باندبازی و اجرای عدالت را از دیگر انتظاراتی دانست که مردم از مسؤولان دارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • ای معلم؛ دست بوسی تو کم باشد مرا ای مهربان
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم