Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:06:38 GMT

تبریک ستاره برزیلی سابق استقلال برای منصوریان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۳۵۰

رابسون جانواریو مدافع سابق استقلال تهران انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن اصفهان را تبریک گفت.

به گزارش “ورزش سه” ظهر روز گذشته علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال تهران بعد از تقریبا یک فصل دوری از فوتبال به عنوان سرمربی ذوب‌آهن اصفهان انتخاب و جایگزین امید نمازی در این تیم شد.

 


به همین دلیل رابسون جانواریو بازیکن سابق استقلال تهران که در حال حاضر عضو تیم بنی یاس امارات است پیام تبریکی برای علیرضا منصوریان در صفحه اینستای خود منتشر کرده و برای سرمربی جدید ذوب‌آهن آرزوی موفقیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رابسون فصل شانزدهم عضو تیم استقلال تهران بود و زیر نظر علیرضا منصوریان نمایش خوبی از خود ارائه داد و یکی از عوامل اصلی نایب قهرمانی آبی پوشان در آن فصل از مسابقات لیگ برتر بود.

 

رابسون جان آریو دی پائولا ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد

به گزارش "ورزش سه"، ژو آلوز، فوتبالیستی که زمانی پیراهن منچسترسیتی و اورتون را در لیگ برتر می‌پوشید، اخیراً به دلیل امتناع از پرداخت نفقه به همسر سابقش، مایارا کویدرولی، دستگیر شد.

مطابق گزارش روزنامه سان انگلیس، این فوتبالیست برزیلی 37 ساله در شرایط عجیبی دستگیر شده است. او مجبور شد از اتوبوس تیم فعلی خود یعنی آمازوناس برزیل، پیاده شود و بلافاصله توسط پلیس بازداشت شد. او قرار بود در بازی تیمش شرکت کند اما سر از بازداشتگاه درآورد.

آرتور ماتیاس، وکیل این بازیکن، به سان گفت:"به دلیل بدهی قدیمی، در یکی از شهرهای ایالت باهیا حکم بازداشت او صادر شد. این بدهی بدون شک تسویه خواهد شد و ما امیدواریم که او آزاد شود."

ژو آلوز در مجموع هشت فرزند دارد، دو فرزند او از کلودیا سیلوا، همسر فعلی‌اش، هستند او شش فرزند دیگر هم دارد.

زمان حضور ژو آلوز در لیگ برتر به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. او در تابستان 2008 از زسکا مسکو در ازای 24 میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست و جزو اولین خرید بزرگ این باشگاه از زمان انتقال به مالکان قطری بود.

دیگر خبرها

  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • یونایتد را عالی بردیم، ولی تواضع فراموش نشود!‏
  • ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر بدهی نفقه دستگیر شد!
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • اعلام ۸ ناظر ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر