Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:17:27 GMT

اراک قهرمان مسابقات قهرمانی بوکس استان مرکزی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۸۶۶

اراک قهرمان مسابقات قهرمانی بوکس استان مرکزی شد

مسابقات انتخابی بوکس بزرگ‌سالان استان مرکزی با برتری اراک، نایب‌قهرمانی ساوه و سومی خمین در اراک پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛مسابقات انتخابی قهرمانی بوکس بزرگ‌سالان استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۶۱ بوکسور از شهرهای اراک، ساوه، خمین، شازند، دلیجان ،فراهان،محلات و کمیجان در ۱۰ وزن باهدف شناخت نفرات و تیم‌های برتر در اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پایان رقابت‌ها فرهاد اعلایی پور، جواد اعلایی پور، عباس رحمتی، سجاد پارساد از اراک، بهادر کرمی، فریدون امیدی از ساوه، محسن سمیعیانی از خمین و رضا اعلایی از کمیجان در اوزان  ،۵۶، ۶۰، ۶۴ ،۶۹، ۷۵ ،۸۱ ،۹۱ و به‌اضافه ۹۲ مقام‌های نخست را به خود اختصاص دادند.

در رده‌بندی تیمی هم اراک با کسب ۱۴ امتیاز بر سکوی نخست قرار گرفت، ساوه با کسب ۹ امتیاز نایب‌قهرمان شد و خمین  نیز با به دست آوردن ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

احمدعلی خرم محمد آنجفی، آیت روحی، حمید حاج عباسی، حمید صفایی، احمد میرزایی ،مهدی فرخنده،علی کهوند، روزبه و الماسی داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

همچنین احمد میرزایی، دبیر هیئت بوکس استان مرکزی بر روند این مسابقات نظارت داشت و محمود خانمحمدی وانور بخشی زاده کمیته فنی مسابقات را تشکیل دادند.

 در پایان به نفرات برتر احکام قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب برد تا کار قهرمانی رئال شاید به دو هفته بعد موکول شود. البته هنوز هم ممکن است رئال شنبه بعد قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شود. 

برای این مهم رئال که ساعت 17.45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد ساعاتی بعد بارسا در زمین خیرونا امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نیست رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است.

دو سال پیش نیز شرایط مشابه بود. رئال بعد از شکست 4-3 از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانست اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود. کارلتو قبل از بازی گفته بود اگر قهرمان شویم، بدون توجه به بازی برگشت با سیتی جشن می‌گیریم. رئال جشن گرفت و در بازی برگشت نیز سیتی را 3-1 برد و به فینال رفت.

همان سوال بار دیگر تکرار شده ولی می‌توان حدس زد اگر شنبه رئال قهرمان شود، در سیبلس جشن قهرمانی برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی