Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در این جشنواره که همزمان با نمایشگاه تراکنش ایران در تاریخ 22 آبان 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار شد، از دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، به پاس خدمات شایسته و سابقه طولانی در صنعت بانکداری تقدیر به‌عمل آمد.

بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد اولین بانکی است که موفق به راه‌اندازی سامانه کربنکینگ (سامانه جامع بانکداری متمرکز) منحصر به فرد شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانک در بستر این سامانه، برای اولین بار، قابلیت ارایه انواع خدمات و محصولات بانکداری‌الکترونیک از قبیل سامانه‌های بانکداری ‌مجازی، کی‌پاد، وی‌پاد، اولین نرم‌افزار موبایل‌بانک بر روی ساعت‌های هوشمند، استفاده از FaceID و اثرانگشت برای ورود به سامانه موبایل‌بانک و ... را فراهم کرد.

این جشنواره به منظور پاسداشت شخصیت‌های تأثیرگذار در صنعت بانکداری و پرداخت ایران، تقدیر از همت والای این عزیزان و تأثیر مثبت آنها بر صنعت و نیز با هدف معرفی سوابق و خدمات چهره‌های این صنعت به جامعه برگزار شد.

گفتنی است در این جشنواره از محسن قادری به عنوان چهره برگزیده صنعت پرداخت، مصطفی الهی چهره برگزیده‌ فناوری مالی و اسدالله امیراصلانی به‌عنوان چهره برگزیده صنعت بانکداری تقدیر به‌عمل آمد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران جامعه شهرداری تهران صنعت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت