Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: کی‌روش و دستیارانش سوار بر فوتبال ایران هستند و در حال اجرای کاپیتولاسیون هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌و‌گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران اظهار داشت: من خیلی با قانون بازنشستگی میانه خوشی ندارم چون به صورت طبیعی باید جوانگرایی شود و از تجربه افراد هم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل قانون باید اجرا شود. اینکه وزیر با ادامه حضور تاج موافقت کرده برای من سوال را ایجاد کرده که مگر می‌شود بر خلاف قانون عمل کرد؟

 

وی افزود: در مورد فدراسیون فوتبال مشکل دیگری وجود دارد. مشکل این است که طبق قانون تصویب شده فدراسیون‌های ورزشی جزو موسسات عمومی غیر دولتی هستند.اگر یادتان باشد در زمیان آقای علی‌آبادی گفتند به حرف‌های فیفا توجه نمی‌کنیم بعدها مجبور شدند به خواسته‌های فیفا گوش کنند.

 

رئیس سابق کمیته ملی المپیک گفت: اگر بخواهند فدراسیون فوتبال را استثنا کنند باید این موضوع را مجلس ببرند. از نظر فیفا فدراسیون فوتبال ما خصوصی است و از نظر دولت ما هم فدراسیون موسسه عمومی غیر دولتی است. فیفا حق دارد که بگوید که دخالت صورت می‌گیرد. اگر فدراسیون می‌خواهد شرایط را بپذیرد مجلس باید این فدراسیون را استثنا کند.

 

وی تاکید کرد: چرا تاج و ضیایی اصرار می‌کنند باید باشند؟ مگر حضور در یک موضع شبهه دار درست است؟ مگر دیگر کسانی را نداریم که در مملکت ما مدیریت کنند. ای کاش آنها انصراف می‌دادند و مجمع رئیس بعدی را انتخاب می‌کرد.

 

هاشمی‌طبا در خصوص اینکه چطور در عرض چند روز رئیس فدراسیون می‌ماند گفت: این دور زدن قانون هست ولی از نظر فیفا چون اساسنامه به تائید فیفا رسیده آنها می‌گویند این فدراسیون خصوصی است. آنها حق دارند بگویند که دخالت نکنید. فدراسیون‌های جهانی قوانین عمومی را حاکم می‌دانند. فرض کنید اگر اداره مالیات به فدراسیون فوتبال وارد شود و تصمیماتی بگیرد در آن صورت این اتفاق جزو قوانین داخلی محسوب می‌شود. اگر فیفا ادعا کند دولت چرا دخالت کرده حق دارد چون ما در خودمان مسائل را حل نکردیم. از نظر قانون فدراسیون مشمول این قانون بازنشستگی هست، این حرف را بدون برو برگرد می‌زنم ولی اگر فیفا هم ایراد بگیرد حق دارد. تنها راه این است که فدراسیون را از شمول قانون خارج کنیم.

 

وی در خصوص درگیری دستیار کی‌روش با یکی از خبرنگاران بعد از بازی دوستانه با ترینیداد و توباگو گفت: به هر حال کی‌روش و دستیارانش سوار بر فوتبال ایران هستند و در حال اجرای کاپیتولاسیون هستند. وقتی ارتباط بازیکنان تیم ملی با مردم و رسانه را قطع کردند همه چیز مشخص است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هاشمی طبا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن