Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - رئيس اداره امورعشايري سلسله گفت:110 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال زايي و خريد علوفه به عشاير اين شهرستان پرداخت شد.

سعيد يوسفوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: از اين ميزان پنج ميليارد ريال تسهيلات زنجيره اي و6 ميليارد ريال نيز از محل صندوق تسهيلات اشتغالزايي به جمعيت عشايري شهرستان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه جمعيت عشايري شهرستان يک هزار و 250 خانوار معادل 6 هزار و 750 نفراست، افزود: هشت ميليارد و 640 ميليون ريال تسهيلات ازمحل صندوق توسعه جهت خريد علوفه به عشاير سلسله پرداخت شد.
رئيس اداره امورعشايري سلسله با اشاره به توزيع ماهانه 40 تن آرد يارانه اي بين جمعيت عشايري شهرستان بيان کرد: عشايرسلسله سالانه 120 تن پشم، 2تن روغن حيواني، 2 هزارتن گوشت قرمز، پنج هزار تن شير و 2 هزار تن کشک توليد مي کنند.
يوسفوند اضافه کرد: عشاير اين شهرستان 130 هزار راس دام مولد و40 هزار راس دام پرواري دارند.
وي با اشاره به امسال عمليات زيرسازي و بهسازي جاده عشايري مسير گچگه به گرين و جاده عشايري وزم کاکارضا انجام شد، ادامه داد: از ابتداي سال جاري تا کنون بهسازي و بهداشتي سازي 2 باب چشمه و احداث پنج باب آبشخور براي جمعيت عشايري شهرستان صورت گرفته است.
7265/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد

مسعود ایرانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری