Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما  در این جشنواره ،نیروی دریایی ارتش تمامی مناطق ، مراکز و پایگاههای دریایی شامل تهران ، انزلی ، رشت ، نوشهر ، خرمشهر ، بوشهر ، بندرعباس ، جاسک ، چاه بهار ، مرکز پشتیبانی سیرجان ، مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان ، خاک و منجیل حضور دارند

در این جشنواره  بیش از 400 نفر در رشته های قرآنی حفظ ، قرائت ، مفاهیم و اذان ، سرود و رشته های ورزشی شامل : کشتی ، مینی فوتبال چمن ، دارت ، دو صحرانوردی ، تیر اندازی با طپانچه، شنا ، آمادگی جسمانی ، تنیس روی میز ، طناب کشی  6 روز  رقابت می کنند و  برترینها برای مسابقات فرهنگی ، ورزشی و قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم  آغاز بکار این جشنواره امیر دریادار تورج حسنی مقدم جانشین فرمانده  نیروی دریایی ارتش در سخنانی ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت را از اهداف جشنواره  اعلام کرد  و گفت : درس   قرانی  مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم باید در راس  برنامه های فرهنگی باشد.

امیر دریادار تورج حسنی مقدم   از برگزاری جشنواره سرود  اولین بار دراین جشنواره فرهنگی خبر داد و گفت ضمن اولویت داشتن اصل حماسی و عاشورایی بودن مضمون سرود ها ، باید سرودها  یاد آور مقاومت و شجاعت باشد و ایجاد یک گروه یا حتی گردان سرود حماسی در نیروی دریایی  محقق شود..

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سیرجان دریایی فرهنگی ارتش جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در مراسم سه شنبه‌های شهدایی که شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار و از تعدادی از دانش آموزان دختر مدرسه آقا حسین ابن علی (ع) که در مسابقات قرآنی و ورزشی رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند تقدیر شد.

از ابتدای امسال سه شنبه شب‌های هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء مراسمی به یاد شهدا در حسینیه حضرت زینب برگزار می‌شود.

در این مراسم با اجرای مداحی، شعرخوانی و قرائت دعای توسل یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.

همچنین از دانش آموزان موفق در رشته‌های مختلف قرآنی و تفسیر نهج البلاغه و دانش آموزان موفق در رشته‌های ورزشی تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان