Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:26:09 GMT

ویژه برنامه‌های هفته وحدت در خراسان شمالی تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۹۳۴۱

ویژه برنامه‌های هفته وحدت در خراسان شمالی تشریح شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان شمالی ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در استان را تشریح کرد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان شمالی حجت الاسلام حسین رضایی‌مقدم٬ اظهار داشت: فاصله میان 12 ربیع الاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم(ص) بنا بر روایات اهل سنت تا 17 ربیع الاول که تاریخ ولادت ایشان بنا بر روایات موجود در شیعه است٬ به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت محمد (ص) نماد وحدت امت اسلامی و شریف ترین انسان خلقت و جهان هستی است که با افکار بلند خود سبب وحدت و عزت مسلمان سرتاسر جهان شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان شمالی بیان داشت: پیروان راستین و واقعی پیامبر(ص) کسانی هستند که در ترویج صلح و دوستی حرکت کرده و تلاش می کنند. لذا، هر ساله با مشارکت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان شمالی و مجموعه‌های فرهنگی استان، ویژه برنامه‌هایی در خراسان شمالی جهت نکوداشت این ایام برگزار می‌گردد.

رضایی تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه‌های این هفته٬ برگزاری جشن میلاد رسول اکرم (ص) در مسجد حنفیه اهل تسنن بجنورد٬ برگزاری همایش بزرگ وحدت در مسجد هدایتی روستای کلاته ابریشم ٬ برگزاری همایش " پیامبر رحمت" با حضور علمای شیعه و سنی استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در مشهد مقدس در روز پنجشنبه است.

وی از برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران با حضور علماء و روحانیون خراسان شمالی خبر داد و گفت: این همایش بین‌المللی از 3 الی 5 آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند

محمد تقی ولیان در گفتگو با مهر با اشاره به درخشش اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس اظهار کرد: در هفته دوم دور اول نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۶ اسب کارن حسین‌پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربیگری محسن نجفی معصوم و چابکسواری رامین قهرمانی موفق شد عنوان در مسافت ۱۲۰۰ نایب قهرمانی را کسب کند و در دور دوم نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس ۶ اسب سایرا به مالکیت یحیی زنوزاده موفق شد در مسافت ۱۲۰۰ متر مقام دومی را کسب کند.

وی در ادامه افزود: در روز دوم هفته دوم نژاد ترکمن گروه میدن آزاد اسب گل کوئین الهامی به مالکیت رضا الهامی موفق شد مقام سوم را بدست آورد و در روز سوم هفته دوم نژاد ترکمن گروه مبتدی و نبرده اسب شاه نور به مالکیت برادران محمدی موفق شد مقام سوم را کسب کند.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی بیان کرد: همچنین در دور سوم نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۴ اسب آتاشیر به مالکیت فاطمه عفیف موفق شد مقام نایب قهرمانی را کسب کند.

ولیان گفت: در هفته سوم این رقابت‌ها روز پنج شنبه نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۱ در مسافت ۱۲۰۰ متر اسب پهلوان گز به مالکیت حجی خان رحمتی موفق شد عنوان سومی را از آن خود کند.

وی بیان کرد: در هفته سوم کورس گنبد در نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۵ اسب خرداد وحدانی به مالکیت و مربیگری مجتبی وحدانی با چابکسواری محمدرضا نوری توانست قهرمان شود و همچنین اسب کارن حسین پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربی گری محسن نجفی معصوم موفق شد نایب قهرمان شود و اسب تایلاربیک به مالکیت محمد مرادی با مربی گری یوسف دهش و چابکسواری رضا فهیمی موفق شد مقام سوم را کسب کند.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی افزود: در روز آخر از هفته سوم در نژاد ترکمن کلاس۷ اسب حیران ساجدی به مالکیت حجت ساجدی با مربی گری علی انفاس و چابکسواری رضا فهیمی موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

کد خبر 6092668

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته